اخبار صنعت

جهنم آتشفشان ها در منظومه شمسی، عکس

زومیت نوشت: سطح زخمی و گوگردی آیو، فعال ترین جسم آتشفشانی منظومه شمسی به تازگی در تصاویر نو و دیدنی جونو، کاوشگر سیاره مشتری ظاهر شده است.

2 آبان 1402

قلعه توت یکی از جاذبه های دیدنی استان ایلام به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، قلعه توت یکی از جاذبه های دیدنی استان ایلام به شمار می رود.

12 فروردین 1402

نمادین ترین و مشهورترین خودروی خودروسازان معتبر جهانی، عکس

پدال نوشت: در دنیای مجذوب کننده خودرو، واژه نمادین می تواند معنی متمایزی داشته باشد. در این مطلب می خواهیم نمادین ترین و مشهورترین خودروی خودروسازان معتبر جهانی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

7 فروردین 1402

انتها فوق جنجالی لیگ برتر جوانان

تیم صدرنشین سپاهان اصفهان در استادیوم حافظیه میهمان خلیج فارس رده چهارمی بود و ایمان سبز رده سومی هم در استادیوم بعثت شیراز میزبان فولاد خوزستان بود.

29 بهمن 1401

ایرانیان سن دیگو و زندگی در این شهر

بنا به گزارش IranianRealtor.org، ایرانیان بسیاری به دلایل متفاوت در پی این هستند که محل زندگی خود را تغییر دهند و به همین دلیل مهاجرت به آمریکا و شهرهای مهاجرت پذیر آن را برای این منظور انتخاب می نمایند. یکی از این شهرها سن دیگو است که ایرانیان بسیاری را میزبانی...

18 بهمن 1401

دورکاری اداره های خراسان رضوی لغو شد

استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: دورکاری اداره های این استان که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.

29 دی 1401

توجیه معاون گردشگری در مورد عملکرد نوروز 98

معاون گردشگری کشور در توجیه عملکردش در نوروز 98 گفت: می خواستیم به مردم روحیه بدهیم. تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در جمع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی که شب گذشته در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید، گفت: اندازه بازدید گردشگران از سایت های تاریخی...

21 دی 1401

عکس ، شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟

ساکنان استان ویسکانسین ایالات متحده ویدئوهایی از نورهای عجیب در آسمان به اشتراک گذاشته اند که به عنوان یک شی پرنده ناشناس احتمالی (UFO) مشاهده شده است.

7 دی 1401

10 ترند برتر سینمای مدرن؛ از احیای مجموعه های محبوب تا ستارگان و ژانرهای فراموش شده

سینمای مدرن ترندهای بسیاری به خود دیده است. ترند یعنی آنچه در بازه ای زمانی مد روز شود؛ حالا چنین جریانی می تواند از گذشته آمده باشد، مثل احیای یک ژانر یا بازیگری فراموش شده، یا جریانی کاملاً نو باشد. در هالیوود هر آنچه ترند می شود به خط فکری استودیوها...

29 آبان 1401

هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور فقرزدایی است

مدیرکل دفتر تعاونی های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور، فقرزدایی است و درصدد احیا کردن این تعاونی ها هستیم.

19 آبان 1401

تصویر وهم انگیز و دیدنی از مرگ یک ستاره غول پیکر

دیجیاتو نوشت: این تصویر به جامانده ابرنواختر ولا (Vela Supernova Remnant) را شامل می گردد که از انفجار یک ستاره در 11 هزار سال قبل تشکیل شده است.

12 آبان 1401

شهر آفتاب احیا می گردد؟

ترافیک، شلوغی، آلودگی صوتی، آلودگی هوا و... سال هاست که از سوی نمایشگاه بین المللی تهران به سکنه و کسبه اطرافش و گاهی نیز به همه مردم تهران هدیه می گردد، نمایشگاه قدیمی ای که حالا درست وسط شهر تهران واقع شده است و برگزاری هر نمایشگاهی در آن می تواند، موجب...

9 آبان 1401

نبرد پولادین نساجی در لیگ برتر فوتبال

تیم نساجی مازندران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، فردا میزبان فولاد خوزستان است.

27 مهر 1401

صادرات 20 محصول به 24 کشور خارجی طی یک سال

به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس امروز در بیستمین اجلاس سالیانه و جشنواره بهترین های پارک فناوری پردیس که با حضور سرپرست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل پارک در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر مساحت این پارک به 400 هکتار...

18 مهر 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 17 مهرماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی پیش بینی شده است و دما در طول شب از هفده درجه به مرور و در طول روز به بیست و هشت درجه می رسد.

16 مهر 1401

کلنگ زنی اقامتگاه بومگردی دهکده گردشگری پلند در فردوس

به مناسبت هفته گردشگری با حضور مسئولان و فعالین حوزه گردشگری اقامتگاه بوم گردی دهکده گردشگری پلند شهرستان فردوس کلنگ زنی شد.

13 مهر 1401

10 نکته که شما باید در خصوص اجاره ویلا بدانید Villa Rentals

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران ، درباره نکات کاربردی در مورد اجاره ویلا و اقامتگاه های بوم گردی ، سخن خواهیم گفت،

18 شهریور 1401

هابل از یک کهکشان غیرعادی عکس گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپیس، این عکس در فاصله 25 میلیون سال نوری از زمین و در صورت فلکی حمل قرار گرفته است. طبق بیانیه سازمان فضایی اروپا این کهکشان ساختاری عجیب و متفاوت با دیگر همتایان خود دارد.

13 شهریور 1401

بیست و هفتمین المپیاد ملی علمی و دانشجویی برگزار گردید

بیست و هفتمین المپیاد ملی علمی و دانشجویی با شرکت 75 دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه رازی برگزار گردید.

7 شهریور 1401

پاسخ به نیازهای گلوگاهی صنعت نفت وگاز در قالب یک رویداد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از برگزاری سلسله نشست های ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش با موضوع تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، معرفی آخرین فرصت های سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

3 شهریور 1401
تعداد: (158)