9 حیوان عجیب و غریب که عاشق شان می شوید!

به گزارش اوربیتال نور، با نگاه کردن به تعداد زیادی از حیوانات، اولین حسی که به انسان دست می دهد، احساس چندش است. به این 9 حیوان نگاه کنید! ممکن است کمی چندش آور باشند اما در عین حال بامزه هم نیستند؟

9 حیوان عجیب و غریب که عاشق شان می شوید!

خیلی از این حیوانات در پوستی عجیب و غریب پوشیده شده اند، فلس دارند و چشمانی غیر عادی، اما اگر خوب به آنها دقت کنید، می بینید بامزه هم هستند!

1- خرس تنبل

شاید بهتر بود نام این خرس، خرس روز صبح شنبه بود! خرس تنبل صورتی مانند صورت انسان دارد، ناخن هایی دراز و گردنی که 360 درجه می گردد، همین خصوصیات ممکن است چهره ای ترسناک به او دهد! اما اگر نگاهی دقیق تر به آنها بیاندازید، مانند بچه ای خجالتی است که موهایش را در صورتش ریخته. به علاوه این خرس بامزه بسیار مهربان هم هست و همانطور که از اسمش پیداست، حرکات بسیار آرام و تنبلانه ای دارد!

2- بچه مار

خیلی از افراد، هر چقدر هم بخواهند خوشبین باشند، نمی توانند بامزگی ای در مار ببینند! برخی افراد به شدت از مار واهمه دارند. حتی گربه ها هم از آنها می ترسند. چرا که ظاهری تهدید نماینده دارند. اما اگر نوع کوچک مار را ببینید ممکن است نظرتان عوض گردد. بچه مار حالتی مهربان تر از مادر خود دارد و با جثه کوچک خود، به راستی که بسیار دوستداشتنی است.

3- بچه تمساح

دقت نموده اید بچه هر جانداری از بالغ آن بامزه تر است، این امر حتی در خصوص انسان هم صدق می نماید!

بگذارید صادق باشیم! تمساح های بالغ اصلا بامزه نیستند و بسیار هم وحشتناک اند! اما بچه تمساح های کوچولو به یک توله سگ با نمک می مانند و به نظر می رسند می خواهند دست شما را لیس بزنند و با شما بازی نمایند! اما بهتر است که این کار را امتحان نکنید!

4- ساریگ یا صاریغ

صاریغ به گروهی از کیسه داران گفته می گردد که انواع مختلف آنها جثه هایی به مقدار موش تا گربه دارند. مطمئنا حیوانات بامزه تری از یک موش عصبانی که دارد در میان سطل آشغال شما می گردد، وجود دارد، مگر نه؟ قبول دارم که صاریغ ها در طبیعت بسیار وحشتناک هستند، اما اگر نگاهی متفاوت به آنها بیاندازید متوجه می شوید مانند عروسکی هستند که در برنامه بچه ها برای بچه ها نمایش می دهند!

5- خفاش

به نظر من کارتون ها و فیلم های سینمایی ژانر وحشت بزرگ ترین خیانت را در حق خفاش ها انجام داده اند و آنها را از جانوارانی بامزه و تودل برو، به موجوداتی ترسناک تبدیل نموده اند! وقتی به چهره آنها نگاه می کنید، چیزی غیر از بامزگی در آن می بینید؟!

البته انواعی از خفاش ها حامل بیماری ها و ویروس های خطرناکی هستند و گهگهاهی هم انسان را گاز می گیرند! اما اگر آن را در نظر نگیریم، خیلی دوستداشتنی هستند!

6- میمون

وقتی که ناقل بیماری ها نیستند، مدفوع خود را این طرف و آن طرف پرت نمی نمایند و در حال دعوا با هم نیستند، می توان میمون ها را یکی از دوستداشتنی ترین موجودات به حساب آورد! فقط کافی است به صورت با نمک یک بچه میمون نگاه کنید تا غم جهان از دل تان برود!

7- لمور

حتما این حیوان بامزه را در انیمیشن ماداگاسکار دیده اید!

زیست شناسی و فیلم های ترسناک به ما یاد می دهد که داشتن چشم های زرد خیلی خوب نیست. پس در نگاه اول، ممکن است با تماشا یک لمور تشخیص دهیم کبد این جانور عملکرد ضعیفی دارد (زیست شناسی)، و یا فقط ذات شیطانی دارد (فیلم های ترسناک). اما بی شک صورت پشمالو و پوزه بانمک لمور به کمکش آمده و ذات شیطانی و کبد کم کارش را پوشانده، و او را به موجودی دوست داشتنی تبدیل نموده!

8- ماهی متعجب

این ماهی مانند ماهی قرمز سفره هفت سین خودمان است با این تفاوت که چشم هایش ورقلمبیده تر است! واقعا سخت است که از این یکی چندش مان گردد! چشم های ورقلمبیده اش ظاهری بسیار بامزه به او داده و مانند این است که انگار همین الان خبر بدی به او داده اند!

9- موش

بله، موش ها ناقل بیماری اند، غذای ما را می خورند و فضله شان را در همه جا پخش می نمایند، اما به صورت بامزه و نگرانش نگاه کنید، چشم های درشتش و …، هنوز چیزی از حس بدتان نسبت به او به جای مانده؟!

منبع: فوت و فن / thespruce.com

به "9 حیوان عجیب و غریب که عاشق شان می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 حیوان عجیب و غریب که عاشق شان می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید