کسب و کار

رئیس سازمان هواپیمایی: علی بابا برطرف تعلیق شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برطرف تعلیق مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری علی بابا اطلاع داد.

29 خرداد 1402

نمادین ترین و مشهورترین خودروی خودروسازان معتبر جهانی، عکس

پدال نوشت: در دنیای مجذوب کننده خودرو، واژه نمادین می تواند معنی متمایزی داشته باشد. در این مطلب می خواهیم نمادین ترین و مشهورترین خودروی خودروسازان معتبر جهانی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

7 فروردین 1402

ثبت شهرها و روستاهای ملی باعث تقویت توجه و تمرکز نسبت به هویت و پیشران توسعه فرهنگی شده است

میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، ثبت شهرها و روستاهای ملی باعث تقویت توجه و تمرکز نسبت به هویت و پیشران توسعه فرهنگی شده است.

4 بهمن 1401

قهرمان محله ، پژوهشگر برگزیده: خلاقانه درس بخوان!

سپهر عباسی، 12ساله، یکی از دانش آموزان خلاق پژوهش سرای جوان منطقه 5 است. عباسی با ساخت ژل موی گیاهی توانست مقام اول جشنواره جابر بن حیان را به دست آورد و عنوان دانش آموز پژوهشگر برتر را کسب کند.

3 بهمن 1401

حقوق 4000 دلاری در تابستان!

طبق اعلام یک ایرلاین ایسلندی، داوطلبانی که تابستان در مرکز این کشور به گشت و گذار بپردازند و در اینستاگرام استوری بگذارند، 4000 دلار دریافت می نمایند. این متن درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری پیرامون ایرلاین ایسلندی و شغلی مناسب می باشد.

16 دی 1401

عکس ، شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟

ساکنان استان ویسکانسین ایالات متحده ویدئوهایی از نورهای عجیب در آسمان به اشتراک گذاشته اند که به عنوان یک شی پرنده ناشناس احتمالی (UFO) مشاهده شده است.

7 دی 1401

تفاهم نامه تبیان و فناپ با هدف توسعه مرکز داده تبیان منعقد شد

به گزارش خبرنگاران، این جلسه با حضور آقایان دکتر کاظمی مدیرعامل مؤسسه تبیان، مهندس خوشرفتار مدیرعامل و دکتر صفدریان مدیر توسعه کسب و کار از شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان همچنین دکتر ایزدیار مدیرعامل، مهندس سخاییان مدیر واحد کسب و کار مرکز داده،...

26 مهر 1401

صادرات 20 محصول به 24 کشور خارجی طی یک سال

به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس امروز در بیستمین اجلاس سالیانه و جشنواره بهترین های پارک فناوری پردیس که با حضور سرپرست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل پارک در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر مساحت این پارک به 400 هکتار...

18 مهر 1401

کلنگ زنی اقامتگاه بومگردی دهکده گردشگری پلند در فردوس

به مناسبت هفته گردشگری با حضور مسئولان و فعالین حوزه گردشگری اقامتگاه بوم گردی دهکده گردشگری پلند شهرستان فردوس کلنگ زنی شد.

13 مهر 1401

چگونه وام 100 میلیون تومانی خودرو بگیریم؟ ، شرایط و مدارک مورد احتیاج برای دریافت وام خودرو

به دلیل گرانی خودرو در سال های اخیر وام خودرو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت این وام ادامه مطلب را بخوانید.

27 شهریور 1401

قیمت ربع سکه بهار آزادی چهارشنبه 23 شهریور 1401

خبرنگاران- قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز چهارشنبه 23 شهریور به پنج میلیون و 280 هزار تومان رسید تا نسبت به دیروز ارزش این سکه 20 هزار تومان تنزل پیدا کند. نرخ فروش ربع سکه بهار آزادی عصر دیروز پنج میلیون و 300 هزار تومان به ثبت رسید که بیشترین قیمت این سکه در...

26 شهریور 1401

تویودا 15 کانسپت نو معرفی کرد

اگرچه لکسوس زیرمجوعه کارخانه تویوتاست و برند لوکس این کارخانه محسوب می شود، اما کم پیش آمده که این برند بزرگ و جهانی همزمان با هم از چند محصول رونمایی کنند. این بار نیز یکی از همان معدود دفعات است و 2 برند بزرگ ژاپنی همزمان از 15 مدل کانسپت خودرو برقی رونمایی...

8 مرداد 1401

میتسوبیشی ASX نو شاید سال 2023 بیاید

کمپانی میتسوبیشی با وجود سابقه و خوش نامی بسیار، چند سالی است که درخشش گذشته را ندارد و در 2 دهه گذشته سرمایه گذاری و فعالیت خود را در زمینه فراوری خودرو کم نموده و حجم فراوری خود را پایین آورده است؛ به همین دلیل مدل هایی که هم اکنون به وسیله میتسوبیشی...

7 مرداد 1401

ایمن ترین خودروهای موجود در بازار کشور را بشناسید

ایمن ترین خودروهای موجود در بازار را می شناسید؟ در این راهنمای خرید خودرو قصد داریم بهترین خودروهای موجود در بازار ایران از نظر ایمنی را معرفی کنیم تا خیال آن دسته از دوستانی که در پی خرید این نوع خودرو هستند، راحت باشد.

6 مرداد 1401

محصول نو رنج روور در قطر فرود آمد

هرقدر هم که طرف دار شاسی بلندهای آمریکایی هیکلمند باشید، باز هم نمی توانید از کیفیت و جذابیت بعضی مدل های غیرآمریکایی چشم پوشی کنید؛ مثلاً همین رنج روور انگلیسی ها که یک جورهایی جزء برترین های دنیا هم به شمار می رود. اگر تصاویر مدل نو این ماشین را در اینترنت...

6 مرداد 1401

آسمان خراش ها در مزایدات ایران

همین که نام آسمان خراش به گوشمان میخورد تصویری از نمای بالای یک شهر پیش چشمهایمان نقش میبندد. ساختمانهایی سر به فلک کشیده با نماهای آیینه ای که به سختی میتوان خیابانهای بین آنها را از بالای شهر دید. این نوع سازه ها از همان بدو تولد با نقشه های مهندسی شده...

2 مرداد 1401

استرس اقتصادی چگونه بر سلامتی شما تأثیر می گذارد؟

استرس اقتصادی می تواند به نوعی استرس مزمن تبدیل گردد که می تواند بر خلق و خو، سلامت روان، خواب، سلامت قلب و موارد دیگر تأثیر بگذارد. گریزی از این واقعیت نیست که استرس اقتصادی در جامعه امروز زیاد است.

28 تیر 1401

چهارمحال و بختیاری فردا میزبان رئیس جمهور است

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

23 تیر 1401

طرح های اولویت دار استان اصفهان با حضور معاون اول رئیس جمهور بررسی شد

جلسه هماهنگی و بررسی طرح های اولویت دار استان اصفهان برای بررسی در سفر رئیس جمهور به این استان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

23 خرداد 1401

محمد الخریجی؛ مشتری عربستانی چلسی کیست؟، تاجرِ طرفدار، دوست بن سلمان و حامی بزرگ النصر

محمد الخریجی طرفدار میلیاردر عرب چلسی است که با ارائه پیشنهاد خرید باشگاه قصد دارد دستی به سر و روی استادیوم استمفوردبریج بکشد.

19 خرداد 1401
تعداد: (99)