میتسوبیشی ASX نو شاید سال 2023 بیاید

به گزارش اوربیتال نور، کمپانی میتسوبیشی با وجود سابقه و خوش نامی بسیار، چند سالی است که درخشش گذشته را ندارد و در 2 دهه گذشته سرمایه گذاری و فعالیت خود را در زمینه فراوری خودرو کم نموده و حجم فراوری خود را پایین آورده است؛ به همین دلیل مدل هایی که هم اکنون به وسیله میتسوبیشی ساخته می گردد، سن وسال زیادی دارد.

میتسوبیشی ASX نو شاید سال 2023 بیاید

مدل های مشهور لنسر و ASX بیش از 10 سال است که در خط فراوری حضور دارند و درنهایت با 3 بار فیس لیفت و تغییراتی جزئی بازآفرینی شده اند. اما رسانه های خودرویی در جمهوری چک از زیر زبان مدیران این کمپانی خبری را مبنی بر معرفی میتسوبیشی ASX تازه بیرون کشیده اند.

مدل ASX که به نام های دیگری در جهان از جمله RVR و اوتلندر اسپرت نیز شناخته می گردد، به تازگی با یک فیس لیفت به نسبت بزرگ روبرو شده است. میتسوبیشی ASX تازه در بخش جلویی از جمه چراغ ها، سپر و جلوپنجره با تغییرات قابل توجهی داشته است. بااین حال یکی از مقامات میتسوبیشی اعلام نموده است که این کراس اوور میانه و پرفروش در سال 2023 با ارائه نسل تازه به روز خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که ظاهراً میتسوبیشی قرار است نسل تازه ASX را با همکاری رنو بسازد و در بازار اروپا به فروش برسد. بااین حال هنوز تصویری از طرح نسل اینده و اسکچ های میتسوبیشی ASX تازه به بیرون درز ننموده است.

آگهی های خرید و فروش میتسوبیشی

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ اوربیتال نور بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "میتسوبیشی ASX نو شاید سال 2023 بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میتسوبیشی ASX نو شاید سال 2023 بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید