تویودا 15 کانسپت نو معرفی کرد

به گزارش اوربیتال نور، اگرچه لکسوس زیرمجوعه کارخانه تویوتاست و برند لوکس این کارخانه محسوب می شود، اما کم پیش آمده که این برند بزرگ و جهانی همزمان با هم از چند محصول رونمایی کنند. این بار نیز یکی از همان معدود دفعات است و 2 برند بزرگ ژاپنی همزمان از 15 مدل کانسپت خودرو برقی رونمایی کرده اند.

تویودا 15 کانسپت نو معرفی کرد

آکیو تویودا، مدیرعامل گروه خودروسازی تویوتا، درباره این رویداد می گوید: همه این خودروها بخشی از هدف تویوتا و لکسوس برای معرفی 30 مدل در بازار تا سال 2030 با هدف فروش به 5.3 میلیون نفر در جهان است. تا سال 2035، لکسوس به یک برند تمام الکتریکی در اروپا، ایالات متحده و چین تبدیل خواهد شد و فروش سالانه 1 میلیون خودروی برقی را هدف قرار خواهد داد.

برای دستیابی به این اهداف، شرکت ژاپنی متعهد شده تا سال 2030، 2 تریلیون ین (6.17 میلیارد دلار) برای تولید باتری سرمایه گذاری کند که 500 میلیارد ین (4.4 میلیارد دلار) بیشتر از اعلامی های قبلی است. تویوتا همچنین روی گزینه های مختلفی برای مدل های کربن خنثی ازجمله FCEV و دیگر انواع خودروهایی که با انرژی پاک کار می کنند، سرمایه گذاری خواهد کرد. تا سال 2035، تویوتا و لکسوس می خواهند کربن خنثی باشند، یعنی اصلاً دی اکسیدکربن تولید نکنند.

آگهی های خرید و فروش تویوتا

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ اوربیتال نور بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تویودا 15 کانسپت نو معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویودا 15 کانسپت نو معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید