فروش تمام بلیتهای بازی ایران، جهنم سرخ سنگام برابر جهنم آزادی

به گزارش اوربیتال نور، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی به مصاف هم می فرایند.

فروش تمام بلیتهای بازی ایران، جهنم سرخ سنگام برابر جهنم آزادی

فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای این بازی بدون محدودیت های کرونایی بلیت فروشی کرد و بیش از 63 هزار نفر در ورزشگاه جام جهانی سئول (ورزشگاه سنگام) حضور خواهند داشت.

با اعلام فدراسیون کره، تمام بلیت های این مسابقه به فروش رفت تا جو سنگینی در این مسابقه در انتظار تیم ملی ایران باشد.

بازی های ایران و کره جنوبی قبل از شیوع کرونا در ورزشگاه آزادی با حضور پرشور تماشاگران ایران برگزار می شد و جو سنگین این ورزشگاه باعث شده بود تا رسانه های ایران و کره، لقب جهنم آزادی را برای آن در نظر بگیرند.

حالا و با فروش تمام بلیت های بازی امروز، سایت fourfourtwo کره جنوبی ورزشگاه سنگام را یک جهنم سرخ توصیف کرد تا به این شکل خوشحالی خود را از پر شدن ورزشگاه و سخت بودن کار ایران نشان بدهد. این سایت در بخشی از گزارش خود نوشت که حالا فقط نوبت برد برابر ایران است.

ورزشگاه سنگام از زمان افتتاحش در سال 2001 تنها 9 بار پر شده بود و با احتساب ملاقات امروز، دهمین مسابقه ای را تجربه می نماید که با ظرفیت کامل تماشاگران به حمایت از کره جنوبی در مقابل حریفانش می پردازد.

صعود ایران و کره جنوبی در گروه A مسابقات انتخابی به جام جهانی قطر قطعی شده است و دو تیم برای اعاده حیثیت در پی برد و صدرنشینی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فروش تمام بلیتهای بازی ایران، جهنم سرخ سنگام برابر جهنم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تمام بلیتهای بازی ایران، جهنم سرخ سنگام برابر جهنم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید