هراس رسانه ولزی از زوج طارمی ـ آزمون در جام جهانی

به گزارش اوربیتال نور، با نزدیک شدن به آغاز جام جهانی 2022 بازار آنالیز تیم ها و پیش بینی نتایج هم داغ شده است.

هراس رسانه ولزی از زوج طارمی ـ آزمون در جام جهانی

سایت ولز 247 با توجه به حضور ولز در گروه B جام جهانی، تیم های این گروه از جمله تیم ملی ایران را تحلیل و شانس صعود تیم ها را آنالیز نموده است.

این سایت از تیم ملی بابت سه صعود متوالی به جام جهانی تمجید نموده و معتقد است که طارمی و آزمون تهدیدی جدی برای تمام تیم های این گروه هستند؛ دو مهاجمی که در دو بازی محبت آمیز اخیر تیم ملی پیروز شدند دروازه اروگوئه و سنگال را باز نمایند.

سایت ولز 247 درباره تیم ملی نوشته: هرچند ایران از شانس های اصلی صعود از این گروه نیست، ولی سومین حضور متوالی آن ها در جام جهانی نشان می دهد که آن ها بخت قابل توجهی برای رسیدن به مرحله دوم مسابقات دارند. ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه ای دارد و زوج طارمی - آزمون در خط حمله می تواند برای هر تیمی دردسرساز گردد. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.

این سایت بازی ولز مقابل ایران را اینگونه پیش بینی نموده: ولز در د ومین بازی مرحله گروهی با ایران روبه رو می گردد و این فرصت خوبی برای آنهاست که پیش از روبه رو شدن با سخت ترین حریف شان انگلیس به سه امتیاز برسند.

سؤال تکراری درباره انگلیس

این سایت در آنالیز تیم ملی انگلیس نوشته: آیا انگلیس می تواند قدمی فراتر بردارد و برای اولین بار بعد از سال 1966 قهرمان جام جهانی گردد؟ این سؤالی است که هر چهار سال یک بار مطرح می گردد. هرچند نمایش اخیر آن ها در سطح مورد انتظار نبوده، ولی کیفیت و عمق نیمکت تیم آن ها را در بین برترین ها قرار می دهد. با بازیکنان جوانی مثل جود بلینگام و فیل فودن و رهبری هری کین بزرگ، انگلیس می تواند نشان بدهد که از شکست در فینال یورو 2020 درس گرفته و خاتمه جام را به خانه برگرداند.

مسائل دفاعی امریکا

از نگاه سایت ولز 247 در این گروه تیم ملی امریکا مسائل بیشتری نسبت به رقبایش دارد: اولین بازی ولز در این تورنمنت مقابل امریکاست که می تواند مهم ترین بازی این تیم باشد. هرچند امریکا نشان داده که کیفیت مقابله با برترین ها را دارد، نمایش این تیم در مرحله مقدماتی نشان داد که آن ها در دفاع و توپ گیری از حریف ضعف دارند. ولز با رهبری گرت بیل می تواند با استفاده از مسائل امریکا در عقب زمین به پیروزی برسد.

شانس صعود ولز

این سایت در خاتمه نتیجه گرفته که ولز با تکیه بر ستارگان باتجربه اش شانس خوبی برای رسیدن به مرحله حذفی دارد: هرچند بیشتر ستارگان ولز از مصدومیت برگشته اند و این روز ها شرایط نگران نماینده ای دارند، تیم راب پیج نشان داده که کیفیت و تجربه کافی برای رقابت در بالاترین سطح را دارد. با حضور بازیکنان باتجربه ای مثل گرت بیل، جو آلن و بن دیویس و همکاری شان با پدیده های جوانی مانند برنان جانسون و نکو ویلیامز، ولز شانس خوبی برای ایستادن روی سکوی دوم گروه B دارد. ولز می تواند ثابت کند که منتقدان و بدبین ها در خصوص این تیم اشتباه می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو

به "هراس رسانه ولزی از زوج طارمی ـ آزمون در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس رسانه ولزی از زوج طارمی ـ آزمون در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید