جنجال در اردوی حریف ایران ، درگیری ستاره مطرح آمریکا و سرمربی رسانه ای شد

به گزارش اوربیتال نور، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آمریکا ادعا می نماید که شکاف پس از بازی انگلیس در اردوی حریف ایران اتفاق افتاده است.

جنجال در اردوی حریف ایران ، درگیری ستاره مطرح آمریکا و سرمربی رسانه ای شد

به گزارش اوربیتال نور، یکی از بازیکنان قابل توجه تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی قطر جیو رینا است، اما در 180 دقیقه بازی، گرگ برهالتر به عنوان سرمربی تنها او را در 7 دقیقه مورد استفاده قرار داده و علت این اتفاق معین نیست.

پاسخ این اتفاق ممکن است به وسیله مهاجم سابق آمریکا یعنی اریک وینالدا مطرح گردد که در شبکه های اجتماعی خود علت آن را شکاف بین بازیکن و مربی عنوان نموده که پس از تساوی با انگلیس بدتر شده است. او ادعا می نماید که یک دعوای داخلی با برهالتر وجود دارد.

در طی یک فضای توییتری که به وسیله اش آنجلس تایمز میزبانی شد، واینالدا اطمینان داد که یک جنجال بزرگ در تیم وجود دارد، یک درگیری داخلی با مربی یعنی گرگ برهالتر.

واینالدا گفت: نمی دانم تا چه حد باید در این مورد نظر بدهم. در چند ساعت و چند روز گذشته سعی نموده ام پدر جیو، کلودیو (هم تیمی سابق او در آمریکا) را با هر اتفاقی که در جریان است، دلداری بدهم.

او بعلاوه مدعی شد که برهالتر با گفتن اینکه رینا مصدوم شده است به رسانه ها دروغ گفته است. واینالدا گفت: او از این بازیکن خواست تا با این داستان همراه گردد، که باعث اختلاف بین آن دو شد و اکنون او روی نیمکت است، که واقعا مایه تاسف است. این شرایط باید به گونه ای متفاوت مدیریت می شد.

  • ببینید | خنده های پراسترس شاگردان برهالتر | در تمرین مخفیانه امریکا پیش از بازی با ایران چه گذشت؟

مسئله ای که می تواند بزرگ تر گردد

رینا مستعد مصدومیت است، اما اگر ادعاهای وینالدا درست باشد، یک مشکل داخلی بزرگ پیش روی راه برهالتر است. بازیکن سابق تیم ملی آمریکا اظهار داشت: در بین هم تیمی های رینا از سرمربی ناراحتی وجود دارد، به خصوص اینکه او می تواند بازیکن کلیدی برای عملکرد بهتر تیم باشد، هرچند برهالتر اطمینان می دهد که به دلایل صرفا تاکتیکی از او استفاده ننموده است.

  • صحبت های کی روش با برگ برنده ملاقات ایران - آمریکا | انتخاب مهم کی روش برای ملاقات سرنوشت ساز
منبع: همشهری آنلاین

به "جنجال در اردوی حریف ایران ، درگیری ستاره مطرح آمریکا و سرمربی رسانه ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در اردوی حریف ایران ، درگیری ستاره مطرح آمریکا و سرمربی رسانه ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید