محمد الخریجی؛ مشتری عربستانی چلسی کیست؟، تاجرِ طرفدار، دوست بن سلمان و حامی بزرگ النصر

به گزارش اوربیتال نور، محمد الخریجی طرفدار میلیاردر عرب چلسی است که با ارائه پیشنهاد خرید باشگاه قصد دارد دستی به سر و روی استادیوم استمفوردبریج بکشد.

محمد الخریجی؛ مشتری عربستانی چلسی کیست؟، تاجرِ طرفدار، دوست بن سلمان و حامی بزرگ النصر

به گزارش گروه ورزشی اوربیتال نور، چلسی راهی برای رهایی از فلج اقتصادی پیدا کرد؛ به لطف محمد الخریجی. رومن آبراموویچ اوایل ماه جاری آبی ها را برای فروش گذاشت اما به علت روابطش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به سرعت با تحریم ها روبرو شد. در ابتدا، الیگارش از فروش باشگاه منع شد. اما پس از اینکه موافقت کرد تا از عایدی حاصل از فروش چلسی چشم پوشی کند، دولت به او اجازه داد تا کوشش خود را برای انتقال مالکیت باشگاه غرب لندنی ادامه دهد.

و در حال حاضر یک پیشنهاد 2.7 میلیارد پوندی ارائه شده، با کنسرسیوم رسانه خصوصی سعودی به رهبری الخریجی. آبراموویچ امیدوار بود تا باشگاه را به مبلغ 3 میلیارد پوند بفروشد، اما بخاطر اینکه فرایند فروش هرچه سریع تر انجام گردد می تواند این پیشنهاد را قبول کند. الخریجی به عنوان رقیب میلیاردر بریتانیایی نیک کندی و تعدادی دیگر از گروه ها از جمله هانس یورگ ویس و تاد بوهلی، آخرین شخصی است که به اداره استمفوردبریج علاقه نشان داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمد الخریجی؛ مشتری عربستانی چلسی کیست؟، تاجرِ طرفدار، دوست بن سلمان و حامی بزرگ النصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد الخریجی؛ مشتری عربستانی چلسی کیست؟، تاجرِ طرفدار، دوست بن سلمان و حامی بزرگ النصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید