اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر
به گزارش اوربیتال نور، جایزه استراتژی ارتباطی در صنعت روابط عمومی ایران به بیمه کوثر اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری اوربیتال نور ، این جایزه در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و هجدهمین کنفرانس ملی روابط عمومی به منظور طراحی استراتژی ارتباطی با هدف افزایش تبلیغات رسانه ای و نمانام سازی، معرفی خدمات بیمه ای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارایه خدمات خرسندساز، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاه سازی اجتماعی به شرکت بیمه کوثر اهدا شد.
داوران این کنفرانس جایزه صنعت روابط عمومی ایران را راوی داستان تلاش های متخصصان روابط عمومی و مهر تاییدی بر عملکرد و دستاوردهای مدیران و شاغلان خلاق این حوزه و درهای جدیدی برای آگاهی، بهبود فرصت های شبکه ای، برجسته سازی فعالیت ها، آموزش و توسعه مهارت ها، ایجاد فرصت های اطلاع رسانی، مستندسازی، انتقال تجارب، معرفی الگوهای پیروز و به طور کلی ارتباطات باز دانستند.
->
منبع: خبرگزاری آریا