تئاتر

جنجال عکس تینیجری افسانه بایگان در 60 سالگی

خبرنگاران: عکس جدیدی از افسانه بایگان منتشر شد.

23 تیر 1401

اختتامیه نخستین جشنواره ملی کارتون لیلیوم مازندران برگزار گردید

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اختتامیه نخستین جشنواره ملی کارتون لیلیوم مازندران برگزار گردید.

14 تیر 1401

باب اسفنجی چطور به باب اسفنجی شلوار مکعبی تبدیل شد؟

اواخر دهه 60 میلادی استیون هیلنبرگ جوان با اشتیاق جلوی تلویزیون می نشست و به برنامه دنیای زیر دریای ژاک کوستو زل می زد که از طریق کاشف فقید فرانسوی میزبانی می شد و به شگفتی های اقیانوس ها و موجودات زیر آب می پرداخت. این برنامه عشق مادام العمری را در هیلنبرگ...

5 تیر 1401

زوم شگفت انگیز گوشی های گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

بسیاری از گوشی ها ادعا نموده اند که دوربین هایی دارند که قابلیت زوم سطح بالایی را ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم به آنالیز قدرت زوم گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra بپردازیم.

16 اردیبهشت 1401

روسیه میزبان جام جهانی 2018، معرفی شهر به شهر (قسمت اول)

جام جهانی 2018 که تاریخ آن را به جام جهانی روسیه خواهد شناخت، به علت نزدیکی روسیه به کشورمان و نیز فرمان ولادمیر پوتین برای لغو ویزا تماشاچیان، برترین فرصت برای سفر به شهرهای میزبان و تماشای جام خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید.

13 اسفند 1400

ریحانه پارسا به فلاکت افتاد ! ، فروش لب تاپ برای بی پولی در ترکیه !

خبرنگاران: ریحانه پارسا که دو سالی است از ایران مهاجرت نموده است، در توییترش گفته که لپ تاپ و موبایلش را فروخته است تا مخارج اش را تامین کند.

28 بهمن 1400

درخواست محمد شیری برای زندگی در تیمارستان!

محمد شیری که بیشتر با نقش هایش در سریال های مهران مدیری شناخته می گردد می گوید برای رسیدن به نقشی که در آخرین روز تابستان بازی کرد درخواست نموده بود در بیمارستان روانپزشکی رازی (امین آباد) بستری اش نمایند که موافقت نشد و تنها توانست یک شبانه روز را در...

2 بهمن 1400

فهرستی از برترین سوغات ژاپن

احتمالا شما نیز با ما موافقید که خرید سوغاتی یکی از مهمترین بخش های سفر به شمار می رود و بدون خرید سوغات ژاپن، سفر شما به این کشور زیبا تکمیل نشده است. ژاپن کشوری شگفت انگیز با تاریخ و فرهنگ غنی و خاص خود است و به همین علت، سوغات ژاپن نیز با دیگر کشورهای...

23 دی 1400

به چهره های جوان فرصت بدهیم

تهران (پانا) - خواهر و برادر جوانی که در عرصه بازیگری فعال هستند از دغدغه ها و توانمندی های شان سخن گفتند.

6 مرداد 1400

40 سال تئاتر مقاومت در قالب اسناد دیجیتال روایت می گردد

تهران (پانا) - نمایشگاه اسناد 40سال تئاتر مقاومت همزمان با برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در قالب دیجیتال در فضای مجازی ارائه می گردد.

19 اسفند 1399

جاذبه های گردشگری برلین؛ پایتخت آلمان

جاذبه های گردشگری برلین با وجود تحمل جنگ ها و سختی های مختلف هنوز هم برای بسیاری از گردشگران آلمانی و دیگر گردشگران از سراسر جهان جذاب است.

19 آذر 1399

علیرضا خمسه به چهل تیکه می آید

علیرضا خمسه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پنجشنبه و آدینه این هفته مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهد شد.

1 آذر 1399

همسر اقای رئیس جمهور در یک تجمع دستگیر شد، عکس

ایسنا نوشت: همسر رئیس جمهوری آلبانی در جریان تجمع اعتراض آمیز روز یکشنبه نسبت به تخریب ساختمان تئاتر ملی این کشور در تیرانا، پایتخت، به همراه 30 نفر دیگر دستگیر شد.

2 مرداد 1399

آلبوم عکس و بیوگرافی پیمان معادی

پیمان معادی متولد 1349 در نیویورک آمریکا، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر برجسته و پیروز ایرانی است. مدرک تحصیلی پیمان معادی لیسانس می باشد.

28 اردیبهشت 1399