به چهره های جوان فرصت بدهیم

به گزارش اوربیتال نور، تهران (پانا) - خواهر و برادر جوانی که در عرصه بازیگری فعال هستند از دغدغه ها و توانمندی های شان سخن گفتند.

به چهره های جوان فرصت بدهیم

عاطفه تیموری دانش آموخته تئاتر و بازیگری فعالیت خود را از سال90 در عرصه هنر شروع کرد و در کارنامه خود رتبه مخست نویسندگی را دارد.

تیموری با اشاره به دغدغه هایش در حوزه بازیگری گفت: بازیگری در جشنواره بین المللی فیلم های سینمای حرفه ای و تئاتر مونولوگ را تجربه نموده ام. بعلاوه در سریال خانگی خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و سریال تلویزیونی زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و فیلم سینمایی گافتاب ،فیلم کوتاه دیه و ... بازی نموده ام

وی با اشاره به علاقه مندی اش به نقاشی و نویسندگی درباره فعالیت های فرغاتی اشت اسم کرد: به نوشتن علاقه دارم و تا کنون چند کتاب نوشته ام. بعلاوه عضو تیم ملی بسکتبال بوده ام و حالا خود در سمت مربیگری هستم.

بعلاوه علی تیموری برادر این بازیگر جوان به فعالیت های نمایشی مشغول است. علی تیموری از ورزشکاران ترکیبی رزمی فدراسیون های ورزشی است و عضو imdb صندوق اعتباری هنر هم بوده و در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر و تئاتر فجر منتخب برترین نقش اول مکمل مرد شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "به چهره های جوان فرصت بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به چهره های جوان فرصت بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید