همایشها و نمایشگاه ها

شهر آفتاب احیا می گردد؟

ترافیک، شلوغی، آلودگی صوتی، آلودگی هوا و... سال هاست که از سوی نمایشگاه بین المللی تهران به سکنه و کسبه اطرافش و گاهی نیز به همه مردم تهران هدیه می گردد، نمایشگاه قدیمی ای که حالا درست وسط شهر تهران واقع شده است و برگزاری هر نمایشگاهی در آن می تواند، موجب...

9 آبان 1401

صادرات 20 محصول به 24 کشور خارجی طی یک سال

به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس امروز در بیستمین اجلاس سالیانه و جشنواره بهترین های پارک فناوری پردیس که با حضور سرپرست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل پارک در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر مساحت این پارک به 400 هکتار...

18 مهر 1401

اختتامیه نخستین جشنواره ملی کارتون لیلیوم مازندران برگزار گردید

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اختتامیه نخستین جشنواره ملی کارتون لیلیوم مازندران برگزار گردید.

14 تیر 1401

چشمان زیبای ترلان پروانه

ترلان پروانه با استایل های بروز و کمتر دیده شده توانسته هواداران میلیونی پیدا کند.بعد از اینکه همسر فرشاد احمد زاده چشمهایش را به رخ ترلان پروانه کشید این بار ترلان با این عکس جوابش را داد .

20 خرداد 1401

یک شایعه: ایرانسل دارد باند 40 را برای ارائه اینترنت TD، LTE مهیا می نماید

ایرانسل اولین سایت TD-LTE خود روی باند فرکانسی 40 یا 2300 مگاهرتز را راه اندازی کرد.

15 خرداد 1401

ویژگی های سیستم عامل آینده iOS 16 لو رفت!

طبق روال سال های گذشته، اپل کنفرانس WWDC22 را در ژوئن سال جاری برگزار می نماید. در این مراسم، این شرکت به طور رسمی از سیستم iOS 16 رونمایی خواهد نمود.

8 اردیبهشت 1401

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی تلکام 1400

خبرگزاری خبرنگاران-بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (تلکام 1400) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

18 بهمن 1400

هر چیزی که قبل از سفر به کپنهاگ باید بدانید

قبل از سفر به هر شهری معمولاً درباره آن تحقیق می کنیم. درباره این که کدام رستوران شهر بهتر است؟ چه غذایی بخوریم؟ از کدام جاذبه های فرهنگی دیدن کنیم؟ این راهنمای مختصر به شما اطلاعاتی می دهد که قبل از سفر به کپنهاگ، نیاز دارید.

7 بهمن 1400

نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش های صنعتی کشور افتتاح شد

تهران (پانا)- بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ رزین، پوشش های صنعتی کامپوزیت و صنعت آبکاری ظهر روز آدینه 5 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

25 دی 1400

پوتین: روسیه و آ سه آن مواضع مشابهی دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی سخنرانی در نشست کشورهای عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا موسوم به آ سه آن (ASEAN) به وسیله ویدئو کنفرانس گفت که فدراسیون روسیه و اعضای آ سه آن مواضع مشابهی در خصوص مسائل کلیدی جهانی دارند.

16 دی 1400

اولین تلویزیون 8K با صفحه نمایش 256 هرتز

شرکت TCL Huaxing روز جمعه 29 اکتبر (7 آبان ماه) از توسعه فناوری نمایشگر 75 اینچی 8K 265Hz a-Si 4Mask 1G1D برای تلویزیون خبر داد که همانگونه که از نامش پیداست، می تواند نرخ تازه سازی 256 هرتز را برای تلویزیون های 8K به ارمغان بیاورد.

7 آذر 1400

نسخه تولیدکنندگان انرژی خاورمیانه برای توسعه تجدیدپذیرها

واژه صفر خالص این روزها که برخی از اقتصادهای غربی در جهت کاهش آلایندگی حرکت می نمایند زیاد شنیده می گردد، اما در منطقه خلیج فارس که قطب فراوری نفت دنیا به شمار می رود، صفر خالص بیشتر یک واژه مفهومی است.

5 آذر 1400

تملک زمین برای خط قطار شهری تهران ، شهریار

محمد تقی زاده در حاشیه نشست تخصصی شهرداران استان تهران با اشاره به انتها طرح مطالعاتی خط قطار شهری تهران به غرب این استان گفت : مقرر شد تا شهرداری ها نسبت به تملک زمین های موجود در این طرح اقدام نمایند .

22 مرداد 1400

خبرنگاران هلال احمر شمیرانات؛ از توزیع غذا میان نیازمندان تا نجات جان مصدومان

تهران- خبرنگاران- سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: در راستای احسان، اکرام و اطعام نیازمندان، واحد جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر منطقه چهار شمیرانات اقدام به طبخ و توزیع 500 پرس وعده غذایی گرم در سامان سراهای سطح منطقه کردند.

20 مرداد 1400

آثار 40 هنرمند پیشکسوت روی دیوار می رود

این نمایشگاه (8 تیرماه) با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان گشایش می یابد و در آن آثار 40 هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای سنتی ارائه می گردد.

11 مرداد 1400

7 روتر وای فای 6 برتر سال 2021

الان زمان خرید یک روتر وای فای 6 است. اگرچه وای فای 6 آخرین استاندارد شبکه های بی سیم وای فای نیست و استاندارد Wi-Fi 6E نیز عرضه شده ولی اگر تصمیم دارید یک روتر کاملا به روز خریداری کنید؛ باید دنبال روتر وای فای 6 باشید.

11 خرداد 1400

اشرف غنی و نماینده آمریکا در امور افغانستان ملاقات کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی طلوع، اشرف غنی رییس جمهور افغانستان عصر امروز دوشنبه با زلمای خلیل زاد نماینده آمریکا در امور افغانستان در کابل ملاقات و مصاحبه کرد.

18 فروردین 1400

اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر

جایزه استراتژی ارتباطی در صنعت روابط عمومی ایران به بیمه کوثر اهدا شد.

8 فروردین 1400

قبادی دانا: مراکز مثبت زندگی ابرپروژه دولت تدبیر و امید در حوزه خدمات اجتماعی است خبرنگاران

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مراکز خدمات بهزیستی در سال 1380 طبق بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت باید تشکیل می شد که اکنون بعد از 20 سال اجرا شد.

6 فروردین 1400

خبرنگاران استاندار اصفهان: تدوین برنامه جامع صادرات لازم است

اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: تدوین برنامه جامع برای صادرات، لزوم ایفای تعهدات دستگاه های دولتی و ساماندهی بازار شبکه پول و بانکی احساس می گردد.

29 اسفند 1399
تعداد: (34)