کشف قدیمی ترین سلاح های قاره آمریکا

به گزارش اوربیتال نور، باستان شناسان مجموعه ای از قدیمی ترین سلاح های ساخته شده در قاره آمریکا را کشف نموده اند که می توانند جدول زمانی ابدعات بشر را تغییر دهند.

کشف قدیمی ترین سلاح های قاره آمریکا

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت نیوز، باستان شناسان 14 شیء نوک تیز را در محوطه باستان شناسی کوپرز فیلد واقع در غرب استان آیداهو کشف کردند که قدمتشان به 13200 تا 16000 سال پیش بازمی گردد. میزان لبه های تیز این اشیاء بین یک تا 5 سانتی متر متغیر است. این اشیاء بعلاوه 23000 سال از اشیاء مشابهی که پیش تر در این منطقه کشف شده بودند قدیمی تر محسوب می شوند و در نتیجه می توان از سلاح های کشف شده در آیداهو به عنوان قدیمی ترین سلاحی یاد کرد که تا به امروز در قاره آمریکا کشف شده است.

بر اساس یک مقاله تحقیقاتی در خصوص این یافته ها ، این اکشتاف ابزارهای سنگی دیگر، قطعات استخوان حیوانات و میزان قابل توجهی از بقایای سنگی را شامل می گردد که جزئیات بیشتری در خصوص چگونگی تولیدات انسان های اولیه در شمال غربی اقیانوس آرام و کاربرد سلاح های سنگی برای شکار حیوانات به وسیله آن ها را ارائه می نماید. مقاله تحقیقاتی بعلاوه شرح می دهد که چگونه تغییرات در یخ انسان های باستانی را به رودخانه کلمبیا و سپس در نهایت به محوطه کوپرز فیلد آورده است.

آنالیز این سلاح های سنگی به وسیله دانشگاه استانی اورگان و یه سرپرستی استاد رشته انسان شناسی به نام لورن دیویس انجام شد. علاوه بر قدمت قابل توجه این سلاح ها، این مقاله گفت که نقاط تیزشده سلاح های محوطه کوپرز فیلد مشابه نقاطی است که در هوکایدو واقع در ژاپن یافت شده است و قدمت آنها به 16000 تا 20000 سال پیش بازمی گردد.

باستان شناسان این ابزارهای سنگی را در حفاری های تابستانی در محوطه کوپرز فیلد بین سال های 2012 تا 2017 کشف کردند.

منبع: فرارو

به "کشف قدیمی ترین سلاح های قاره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف قدیمی ترین سلاح های قاره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید