راه اندازی مرکزحمایت ازتولید کنندگان داخلی درشمال مرکز

به گزارش اوربیتال نور، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل برلیان مال ضمن اشاره به راه اندازی مرکزحمایت ازتولید کنندگان داخلی درشمال مرکز (برلیان مال،زعفرانیه،خیابان مقدس اردبیلی)،درعین حال به تشریح جزییات برنامه های آینده این مجموعه برای حمایت ازتولید کنندگان سراسرکشور در دوران کرونا وپساکرونا خبرداد.

راه اندازی مرکزحمایت ازتولید کنندگان داخلی درشمال مرکز

به گزارش اوربیتال نور،علاء الدین ختایی درجمع اوربیتال نور گفت: برلیان مال به اسم یک مرکزصرف تجاری،گام های گسترده ای برای حمایت از فراوری نماینده های داخلی درسطوح مختلف شامل فراوریات صنعتی و تجاری برداشته است واین مهم شامل صنایعی مختلفی نظیر پوشاک، کیف وکفش، کالای کودک،فود کورت، دکوراسیون ، مبلمان واکسسوری و بعلاوه صنایع غذایی است.

وی با بیان اینکه به منظورحمایت ازفراوری نماینده ها با رویکردهای مذکورکوشش های گسترده ای ازسوی تیم فنی شرکت متبوع ما انجام شده است تاکید نمود: درجهت تحقق این هدف با فراوری نمایندگان استانهای مختلف رایزنی داشته ایم و در پی آن هستیم که با توسعه فضای مناسب برای عرضه محصولات مختلف،زمینه حمایت ازفراوری نمایندگان استانی درمحورهای مختلف محصولات صنعتی وسنتی را داشته باشیم.

ختایی با ذکرمثالی گفت: به اسم مثال اخیرا با مسوولان مربوطه دراستان زنجان اقدام به برگزاری جلسات مختلف به منظورحمایت ازفراوری نمایندگان این استان انجام داده ایم و با توجه به اینکه این استان درصنایع دستی نظیرفرش وملیله جزء استانهای پیشرو است،مقررشد که زمینه دعوت ازفراوری نمایندگان زنجانی را درمرکز خرید برلیان فراهم کنیم.

مدیرعامل برلیان مال با یادآوری این مطلب که این رایزنی ها قراراست درسایراستانها نیزعملیاتی گردد درعین حال ازتمهیدات درنظرگرفته شده وایجاد تسهیلات برای حمایت ازفراوری نماینده ها خبرداد و تاکید نمود: با توجه به اینکه اجاره های سنگین ازجمله عواملی است که سبب می گردد فراوری نماینده ها نتوانند درفضای کسب وکاردوام بیاورند،مقررشده است که سهم اجاره هرواحد به نسبت درصدی ازفروش محاسبه گردد و براساس برنامه ریزی های انجام شده قراراست هرمقدار که فراوری نماینده ها فروش داشته باشند به همان اندازه ازآنها انتظارپرداخت اجاره داشته باشیم.

وی بعلاوه ازبرنامه ریزی های انجام شده برای معرفی وانجام تبلیغات برلیان مال درجهت رونق کسب وکار فراوری نماینده های مستقردراین مرکزتجاری خبرداد وگفت: با توجه به اینکه تمرکزوهدف اصلی این مرکز،حمایت ازفراوری نماینده های داخلی است،بنابراین کوشش می کنیم که با اطلاع رسانی واستفاده ازابزارهای مختلف رسانه ای،این مرکز را دربین شهروندان تبلیغ کنیم.

مدیرعامل برلیان مال ازجمله راه های تحقق این هدف را برگزاری بازاریابی رویداد به صورت دوره ای و هدفمند درمرکزبرلیان مال اسم کرد و گفت: یکی از روشهای برند سازی درنظرگرفته شده،برگزاری دوره های بازاریابی رویداد است که با توجه به اینکه این مکانیزم درتوسعه کسب وکارها بسیارموثراست و می تواند منجر به فروش بهترگردد،این مهم به صورت دوره ای و برای صنوف مختلف دراین مرکز تجاری اجرایی خواهد شد.

وی گفت: البته دربرگزاری دوره های بازاریابی رویداد، تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد اما با توجه به اجرای واکسیناسیون درکشوروتوسعه آن،امیدواریم که با عبور ازپیک کرونا ودر دوران پساکرونا، برنامه بازاریابی رویداد به صورت گسترده ترو در دوره های بیشتری اجرایی گردد.

مدیرعامل برلیان مال با یادآوری این موضوع که تجمیع فراوری نماینده گان صنایع دستی درمرکزتجاری برلیان می تواند نقش موثری درتوسعه صنایع دستی وحمایت ازفراوری نمایندگان داشته باشد گفت: با توجه به شیوع کرونا ونیز محدودیتهای سفر،حضوروتجمیع فراوری نمایندگان صنایع دستی دریک مرکزتجاری می تواند زمینه عرضه صنایع مختلف دستی مربوط به استانهای مختلف را سبب گردد که این رویداد هم سبب رونق صنایع دستی می گردد وهم ازسوی دیگر مردم بدون مسافرت به استانهای مختلف ،می توانند نسبت به خرید صنایع دستی مورد نظرخود اقدام نمایند.

وی درعین حال خواهان حمایت دولت ازفراوری نماینده های داخلی شد و گفت :بدون شک بخگرددگی های مالیاتی می تواند درحمایت از فراوری نماینده بسیارموثرباشد به طوری که دراین راستا انتظار می رود که دولت ضرایب مالیاتی تعدیل شده برای فراوری نماینده ها درنظربگیرد.

مدیرعامل برلیان مال با بیان اینکه تجمیع فراوری نمایندگان داخلی دریک مرکز تجاری برای اولین باراست انجام شده است تاکید نمود: بنده ازتمامی فراوری نمایندگان داخلی،مخصوصا کسانی که دارای ابتکارونوآوری خاصی درمحصول فراوریی خود هستند؛دعوت می کنم که ازاین فضای درنظرگرفته شده استفاده نمایند و با عرضه محصولات خود گامی موثردرجهت رونق فراوریات داخلی بردارند.

ختایی بعلاوه درپایان ازتدابیردرنظرگرفته شده برای مشارکت شرکت های دانش بینان درمرکز تجاری برلیان خبرداد وگفت: فراوری نمایندگان شرکت های دانش بنیان نظیررباتهای پرنده می توانند دراین مرکزفعالیت خود را شروع نمایند و بدون شک مردم استقبال خوبی ازاین موضوع به عمل خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "راه اندازی مرکزحمایت ازتولید کنندگان داخلی درشمال مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکزحمایت ازتولید کنندگان داخلی درشمال مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید