درمان نو یبوست فقط با مصرف یک قرص

به گزارش اوربیتال نور، این یک قرص ارتعاشی به نام Vibrant است که روده بزرگ را تحریک می نماید.

درمان نو یبوست فقط با مصرف یک قرص

اگرچه این قرص به وسیله سازمان غذا و داروی ایالات متحده در آگوست گذشته تأیید شد، پزشکان می توانند از این هفته آغاز به تجویز آن نمایند.

به گفته محققان، قرص ها حاوی مواد سمی نیستند، و خطر عفونت، گیر کردن، تحریک بافت ها یا تداخل با سایر وسایل پزشکی را ندارند.

فردی که این قرص برایش تجویز شده است، آن را هر روز قبل از خواب مصرف می نماید. سپس قرص از معده و روده کوچک عبور می نماید و حدود 14 ساعت بعد به روده بزرگ می رسد و سلول های عصبی را تحریک می نماید.

انجام این کار باعث انقباضات ماهیچه ای می گردد که غذا را به بیرون منتقل می نماید. سپس قرص همراه با مدفوع از بدن خارج می گردد.

این قرص ها از موادی با درجه پزشکی درست شده اند که مشابه آن چیزی است که متخصصان گوارش برای دوربین های قرص استفاده می نمایند.

Vibrant برای 10 تا 20 درصد افرادی که با یبوست مزمن زندگی می نمایند، به دلایل نامعلومی کمتر از سه بار در هفته اجابت مزاج دارند و معمولاً مدفوع سفت و دردناکی دارند، در نظر گرفته شده است.

برای مطالعه این قرص، 200 نفر مبتلا به یبوست مزمن به مدت هشت هفته Vibrant مصرف کردند، در حالی که 149 نفر دیگر یک دارونما مشابه دریافت کردند.

در گروهی که قرص های Vibrant واقعی مصرف کردند، 40 درصد حداقل یک بار در هفته اجابت مزاج اضافی داشتند، مدفوع نرم تر و نفخ کمتری داشتند. حدود 23 درصد دو یا چند دفعه اضافی در هفته اجابت مزاج داشتند.

گروه دارونما بعلاوه اجابت مزاج بیشتری را گزارش کردند که حدود 23٪ حداقل یک بار بیشتر و 12٪ حداقل دو یا چند اجابت مزاج اضافی را تجربه کردند.

با این حال، ارتعاشات ممکن است هنگام حرکت در بدن کمی ایجاد قلقلک نمایند.

به نظر می رسد که عوارض جانبی بسیار کم بوده و تعداد بیشتری از افراد در گروه دارونما نسبت به گروه قرص های ویبره، عوارضی جانبی را گزارش نموده اند. این قرص باعث اسهال نمی گردد، که در خصوص بیشتر ملین های تجویزی صدق نمی نماید.

منبع: فرارو

به "درمان نو یبوست فقط با مصرف یک قرص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان نو یبوست فقط با مصرف یک قرص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید