برآورد قیمت 240 میلیارد تومانی برای یک شاهکار ایتالیایی!

به گزارش اوربیتال نور، فراری انزو را می توان مدل اسطوره ای دانست که پس از 21 سال هنوز زیبایی و جذابیت خود را از دست نداده است. به تازگی نسخه ای کمیاب و خاص از این خودرو در یک حراجی خودرو های کلکسیونی در کانادا حضور پیدا نموده است.

برآورد قیمت 240 میلیارد تومانی برای یک شاهکار ایتالیایی!

به گزارش خبرآنلاین؛ به طور کلی به مدت 2 سال، 399 دستگاه از فراری انزو ساخته شد که همین موضوع گران بها شدن این خودرو را توجیه می نماید. حالا اگر کارکرد بسیار کم 227 کیلومتری آن را هم در نظر بگیریم، با یکی از خاص ترین خودرو های فراری در جهان روبرو هستیم.

از بین این 399 خودرو تنها 9 دستگاه به رنگ خاص Argento Nurburgring 101/C فراوری شده اند که یکی از این 9 دستگاه در این حراجی حضور دارد.

نکته مهم دیگر درباره این انزوی خاص، چرم نارنجی رنگ داخل آن است که در کنار رنگ خاص نقره ای آن، در جهان خاص و تک می گردد.

همانطور که مشاهده می کنید، این ماشین آنقدر نو و کم کارکرد است که برچسب های شرکتی آن هم حتی دست نخورده و تمامی اکسسوری ها مثل 3 عدد کیف فراری و دفترچه راهنما و سایر اقلام موجود هستند.

قلب تپنده این فراری یک پیشرانه 6 لیتری V12 بوده که 650 اسب بخار قدرت و 657 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. یک خودروی بسیار قدرتمند بدون استفاده از هیچ توربو شارژ یا موتور برقی!

شتاب 3.15 ثانیه ای به همراه حداکثر سرعت 355 کیلومتر ب ساعت، همگی هواداران فراری را به وجد می آوردند. وظیفه انتقال قدرت برعهده یک گیربکس 6 سرعته بود که مشابه گیربکس های به کار رفته در خودرو های فرمول یک فراری است.

این خودرو مدل 2003 بوده و در ژاپن تحویل گرفته شده و به وسیله مالک اولیه آن به مالک تازه فروخته خواهد شد.

قابل پیش بینی بود که قیمت 670 هزار دلاری فراری انزو در روز های اولیه معرفی آن به علت خاص بودن به قیمتی حدود 5 میلیون دلار برسد!

منبع: فرارو

به "برآورد قیمت 240 میلیارد تومانی برای یک شاهکار ایتالیایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد قیمت 240 میلیارد تومانی برای یک شاهکار ایتالیایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید