استقلال و پرسپولیس گوش به زنگ پیام ستاره ملی پوش ، مذاکره عزت اللهی برای جدایی از وایله

به گزارش اوربیتال نور، سه باشگاه بزرگ ایرانی به نام های استقلال، پرسپولیس و سپاهان شرایط جذب سعید را دنبال می نمایند.

استقلال و پرسپولیس گوش به زنگ پیام ستاره ملی پوش ، مذاکره عزت اللهی برای جدایی از وایله

به گزارش اوربیتال نور یکی از ستاره هایی که از چند هفته قبل بحث حضورش در لیگ ایران وجود دارد، سعید عزت اللهی است. هافبک 26 ساله و کلیدی تیم ملی ایران که تحت قرارداد وایله در دانمارک است و البته با پیشنهادهایی از سه تیم مطرح فوتبال ایران روبرو شده. سعید شش ماه دیگر با وایله قرارداد دارد و البته پیشنهاد تمدید دو و نیم ساله آن را دریافت نموده است.

این چندمین سال متوالی است که عزت اللهی مورد توجه باشگاه های ایرانی قرار می گیرد اما در نهایت انتقال او به نتیجه نمی رسد. به عنوان نمونه فصل قبل او به تراکتور نزدیک شده بود اما در نهایت تصمیم گرفت در دانمارک بماند و همچنان برای وایله بازی کند یا در دوران حضور آندره آ استراماچونی در استقلال او به این باشگاه لینک شد اما کار به امضای قرارداد نرسید.

حالا هم سه باشگاه بزرگ ایرانی به نام های استقلال، پرسپولیس و سپاهان شرایط جذب سعید را دنبال می نمایند و مترصد فرصتی هستند تا این ستاره خط میانی تیم ملی را شکار نمایند. مانع بزرگ اما قرارداد شش ماهه عزت اللهی با وایله است که کار تیم های ایرانی را کمی سخت نموده. باشگاه وایله برای درآمدزایی از انتقال سعید عزت اللهی دنبال رقمی خوب است تا رضایتنامه او را صادر کند. از طرفی آنها همزمان ماجرای تمدید قرارداد با او را پیش می برند تا ببینند آیا می توانند سعید را حفظ نمایند یا نه؟

رقم رضایتنامه عزت اللهی هم بستگی به تیم خواهانش دارد. وایله خوب می داند که در لیگ ایران پول خوبی وجود دارد، بنابراین بعید است با رقمی اندک از هافبک ایرانی اش دل بکند و رضایتنامه اش را صادر کند. مثلاً اگر باشگاه هایی از قطر و امارات برای جذب عزت اللهی اقدام نمایند، رقم مورد نظر وایله افزایش هم پیدا می نماید.

یحیی گل محمدی، جواد نکونام و ژوزه مورایس از باشگاه های خود خواسته اند تا به هر قیمتی که شده سعید عزت اللهی را جذب نمایند. گل محمدی برای پیروزیت در لیگ قهرمانان آسیا چشم به حضور سعید دارد، جواد نکونام می خواهد جانشین خود در خط میانی تیم ملی را به خدمت بگیرد و ژوزه مورایس هم علاقه مند است تا نبض میانه میدان تیمش را به هافبکی در قواره های عزت اللهی بسپارد.

با این حال تعهد شش ماهه به وایله باعث شده تا رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس چنین اظهارنظری درباره جذب سعید عزت اللهی انجام بدهد: آقای گل محمدی درخواست خرید چند بازیکن را داشتند که دوتا از آنها امکان پذیر نبود، چون با تیم های خارجی قرارداد داشتند. منظور من احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی هستند. خرید آنها امکان پذیر نبود و هم طی صحبتی که با ایشان داشتیم، این نکته را مطرح کردیم. با این حال کوشش ما برای جذب عزت اللهی ادامه دارد.

سعید عزت اللهی بعد از خاتمه تعطیلات، از دیروز به تمرین وایله رفته تا شرایط را از نزدیک ببیند و با مدیران این باشگاه و سرمربی تیم فوتبال مذاکره کند. قرار است عزت اللهی از چند و چون رقم رضایتنامه اطلاعاتی به دست بیاورد و آن را به گوش مدیران سه باشگاه ایرانی برساند. بعد از این ماجرا باشگاه های ایرانی نامه نگاری خود را شروع می نمایند تا ببینند آیا پیروز به جذب عزت اللهی می شوند یا نه.

از طرفی دیگر سعید هنوز هم تصمیم قطعی و نهایی خود را برای بازی در لیگ ایران نگرفته اما اگر باشگاهی بتواند رقم رضایتنامه او را پرداخت کند، شاید عزت اللهی هم از بازگشت به لیگ ایران استقبال کند. در غیر این صورت عزت اللهی در فصل تازه نیز فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال و پرسپولیس گوش به زنگ پیام ستاره ملی پوش ، مذاکره عزت اللهی برای جدایی از وایله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس گوش به زنگ پیام ستاره ملی پوش ، مذاکره عزت اللهی برای جدایی از وایله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید