علی نژاد: فینالیست شدن پرسپولیس نشان از مدیریت خوب دارد ، طرفداران معترض هستند، دلیل نمی گردد که شرایط بد است!

به گزارش اوربیتال نور، معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: ما برای پاداش ها قول سکه نداده بودیم و رقم مصوب شده 2 میلیون تومان بود.

علی نژاد: فینالیست شدن پرسپولیس نشان از مدیریت خوب دارد ، طرفداران معترض هستند، دلیل نمی گردد که شرایط بد است!

به گزارش گروه ورزشی اوربیتال نور، مهدی علی نژاد معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی - ورزشی، اظهارداشت: زحمات پزشکان برکسی پوشیده نیست. ویروس کرونا باعث شد تا زحمات پزشکی بیشتر دیده گردد. در این دوره فدراسیون پزشکی پرچمدار ورزش ایران بود. منتظر استعلام ها هستیم.

وی اضافه نمود: امیدوارم با یاری به ورزشکاران باعث شویم سلامت آن ها حفظ گردد. اگر موفقیتی در ورزش کسب می گردد همه ورزشکار و مربی را می بینند، اما تیم بزرگی پشت آنهاست که می توان از فدراسیون پزشکی، هیات ها و کادر پزشکی نام برد.

علی نژاد درباره انتخابات فدراسیون، گفت: اینکه رئیس فدراسیون را داشته باشیم یاری بزرگی می نماید. یکی دو مورد مانده تا موضوع آنالیز و فدراسیون مشخص تکلیف گردد. هر زمانی صلاحیت نامزد ها تایید گردد.

وی ادامه داد: امروز مجمع سالیانه سال 97 و 98 مجمع را برگزار کردیم. گزارشات خوبی درباره عملکرد فدراسیون و اقتصادی ارائه شد. در این ایام فشار زیادی روی گروه پزشکی بود. با بحران کرونا ستاد مربوطه در فدراسیون شروع به کار کرد.

معاون وزیر ورزش همچنین درباره شرایط پرسپولیس، توضیح داد: پرسپولیس در امسال فینالیست لیگ قهرمانان شده این نشان می دهد مدیریت تیم اقدامات خوبی انجام داده و اینکه خط دهی می گردد و داستان وارونه جلوه داده می گردد نباید به آن پرداخته گردد. پرسپولیس میلیون ها طرفدار دارد و اگر تعدادی معترض هستند دلیل نمی گردد شرایط پرسپولیس خوب نباشد.

وی اضافه نمود: ممکن است بعضی نگران بسته شدن پنجره جابجایی باشند، اما پول برانکو بخشی شب قبل پرداخت شد و ظرف چند روز آینده مقدار دیگری پرداخت می گردد. مبلغ 2 میلیون دلار در ای اف سی هست، اما باشگاه نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.

علی نژاد درباره پرداخت پاداش سال 97 و اینکه به جای سکه 2 میلیون تومان پرداخت شده، توضیح داد: چیزی به نام سکه نیست و کسی قولی برای سکه نداده است. بودجه دولت ریالی بسته می گردد نه بر اساس دلار و سکه. مبلغ داده شده مصوب است. چیزی به نام سکه قول داده نشده و آخرین بار برای بازی های آسیایی سکه در نظر گرفته شده بود که البته سکه پرداخت نشد.

معاون وزیر ورزش، عنوان نمود: 50 درصد پاداش 97 پرداخت شده است. 16 فدراسیون از 24 فدراسیون این پاداش را گرفتند. به 6 فدراسیون دیگر اواسط هفته پرداخت می گردد و 2 فدراسیون باقی می مانند و دیگر بدهی نخواهیم داشت.

وی اعلام کرد: کسی قول سکه نداد که بدقولی شده باشد. عدد برای سال 97 مبلغ 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود و عدد نسبت به سال 96 بیشتر شده است. بحث دیگری هم هست و اینکه ورزشکاران می گویند که قدرت خرید ما کاهش یافته این اتفاقی است که برای همه مردم اتفاق افتاده است. این جیزی نیست که فقط در خصوص ورزشکاران اتفاق افتاده باشد.

علی نژاد یادآور شد: ممکن است بعضی ورزشکاران بگویند چرا پول در فوتبال زیاد است، اما با فوتبال نمی توان مقایسه کرد این ها از پول دولت نیست بلکه بازاری دارند که از فیفا یا ای اف سی و بازاری که دارند حقوق می گیرند. مثلا جریمه یا بدهی از قرارداد مربیان که مطرح می گردد بعضی ورزشکاران می گویند اگر این پول در ورزش های دیگر هزینه می سد بهتر بود، اما منشا این پول وزارت ورزش و دولت نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علی نژاد: فینالیست شدن پرسپولیس نشان از مدیریت خوب دارد ، طرفداران معترض هستند، دلیل نمی گردد که شرایط بد است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: فینالیست شدن پرسپولیس نشان از مدیریت خوب دارد ، طرفداران معترض هستند، دلیل نمی گردد که شرایط بد است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید