کیوسک سلامت از سوی فناوران مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی فراوری شد

به گزارش اوربیتال نور، رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: شرکت دانش بنیان چاربیدار از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، پیروز به طراحی و فراوری دستگاه کیوسک سلامت شده است.

کیوسک سلامت از سوی فناوران مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی فراوری شد

سید اصغر غلامیان، رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه اوربیتال نور گفت: شرکت دانش بنیان چاربیدار (ابر رایانه طبرستان) از واحد های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، پیروز به طراحی و فراوری دستگاه کیوسک سلامت با قابلیت های منحصر به فرد شده است.

غلامیان ادامه داد: کیوسک سلامت سیستمی چند منظوره با قابلیت های مختلف است. این سیستم قابلیت استفاده در کلینیک ها، باشگاه های مختلف ورزشی و همچنین سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی را داشته و در راستای افزایش سلامتی در مجموعه های مختلف تاثیر به سزایی دارد.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی اضافه کرد: مزایای کیوسک سلامت شامل انجام تست روزانه و کم هزینه شاخص های سلامتی توسط خود فرد و انتقال آن به پرونده سلامت افراد، امکان تحلیل داده های سلامت یک سازمان و سرعت در تصمیم گیری جهت جلوگیری از سرایت یک بیماری و کاهش ریسک بیماری های حاد برای پرسنل یک سازمان که منجر به کاهش راندمان سازمان خواهد شد، می گردد.

وی در سرانجام اظهار داشت: از دیگر محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان ابررایانه طبرستان فراوری انواع پهباد سمپاش، دستگاه cnc خدمات شبکه و امنیت، طراحی سایت - اپلیکیشن و خدمات اینترنت اشیاء و ... است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کیوسک سلامت از سوی فناوران مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیوسک سلامت از سوی فناوران مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید