پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 17 مهرماه 1401

به گزارش اوربیتال نور، آسمان تهران امروز آفتابی پیش بینی شده است و دما در طول شب از هفده درجه به مرور و در طول روز به بیست و هشت درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 17 مهرماه 1401

به گزارش اوربیتال نور، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حدبیشتر دما 29 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (17 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 17 و حدبیشتر دمای 29 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (18 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 18 و حدبیشتر دمای 30 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (19 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 16 درجه و با حدبیشتر دمای 30 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم کیفیت هوای مطلوب

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 93 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 91 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 10 درجه ای دما، نفوذ سامانه بارشی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزی در بعضی منطقه ها کشور اطلاع داد.

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در بعضی منطقه ها استان های گیلان، غرب مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی و فردا در بعضی منطقه ها استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش بینی شده است.

روز دوشنبه جو آرامی در بیشتر منطقه ها کشور حاکم است. روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در استان های ساحلی بارش باران، وزش باد با احتمال رعدوبرق پیش بینی می گردد.

روز چهارشنبه بر شدت بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده شده و گستره آن خراسان شمالی، اردبیل و آذربایجان شرقی را فرا می گیرد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 17 مهرماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 17 مهرماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید