هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور فقرزدایی است

به گزارش اوربیتال نور، مدیرکل دفتر تعاونی های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور، فقرزدایی است و درصدد احیا کردن این تعاونی ها هستیم.

هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور فقرزدایی است

جعفر امیرآبادی زاده در ملاقات با سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تعاونی های سهام عدالت در هشت سال گذشته به فراموشی سپرده شده اند، گفت: درصدد احیا کردن این تعاونی ها هستیم.

مدیرکل دفتر تعاونی های خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برطرف موانع و چالش های تعاونی ها جزو اولویت وزارتخانه و مورد تاکید رئیس جمهور است، گفت: باید کوشش کنیم با تعامل مسائل را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تنها 20 تا 25 درصد تولیدات تعاونی ها به صورت مستقیم صادر می گردد، افزود: بخش عمده ای از تولیدات تعاونی ها به صورت غیر مستقیم صادر می گردد که باید کوشش کنیم با همکاری اتاق بازرگانی ایران این ظرفیت غیرمستقیم به مستقیم تبدیل کنیم.

امیرآبادی زاده ادامه داد: یک مرکز نوآوری در چهارمحال و بختیاری سند اکوسیستم تعاون در سه بخش کشاورزی، دارویی و گردشگری را تدوین نموده است، این سند باید با تلفیق سند آمایش به مرحله اجرا در بیاید.

وی با اشاره به اینکه هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور، فقرزدایی است، گفت: 70 درصد اعضای این تعاونی ها در کشور از مددجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اقشار ضعیف جامعه هستند، باید از این ظرفیت در چهارمحال و بختیاری استفاده گردد.

اوربیتال نور چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور فقرزدایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ایجاد تعاونی های فراگیر در کشور فقرزدایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید