دو قابلیت تازه توئیتر برای پاسخ دادن به پست ها

به گزارش اوربیتال نور، شبکه اجتماعی توئیتر در سال 2006 راه اندازی شده است. این سایت بدون شک با 100 میلیون کاربر فعال و 500 میلیون توییت روزانه، یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی موجود در دنیا است. شبکه اجتماعی محبوب توئیتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که می تواند نحوه واکنش ما به توئیت ها را شکل دهد.

دو قابلیت تازه توئیتر برای پاسخ دادن به پست ها

به گزارش اوربیتال نور، روز چهارشنبه 11 می، جین مانچون ونگ بلاگر معروف و افشاگر اخبار پشت پرده شرکت های فناوری، تصاویری از دو ویژگی تازه در رابطه با پاسخ دهی به پست های توئیتر منتشر کرد. ونگ در اولین توئیت خود یک اسکرین شات از گزینه Start a Space about this Tweet و در دومین توئیت خود اسکرین شاتی از ویژگی Pin Reply را به اشتراک گذاشت.

Twitter Spaces قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد تا در یک چت صوتی زنده که به عنوان Space شناخته می گردد، میزبانی نمایند یا در آن شرکت نمایند. Start a Space about this به شما این امکان را می دهد تا میزبان یک چت صوتی زنده در خصوص یک توییت خاص باشید. هنوز تعیین نیست که این گزینه فقط برای توییت های شخصی در دسترس خواهد بود یا می توان از آن برای ایجاد یک نسخه صوتی از توییت های دیگر کاربران نیز استفاده کرد.

ویژگی Pin Reply نیز به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ های خاصی که به توئیت های آن ها داده شده است را در بالای بخش پاسخ ها پین نمایند. این ویژگی بسیار مفیدی خواهد بود. زیرا به کاربران این امکان را می دهد تا پاسخ حساب های خاص یا پاسخ هایی با اطلاعات مفید و یا پاسخ های جالب و سرگرم نماینده را در بالای بخش پاسخ ها پین نمایند تا دیگر کاربران مجبور نباشند وقت زیادی را صرف گشتن در پی این پاسخ ها نمایند. یوتیوب و اینستاگرام نیز در حال حاضر ویژگی مشابهی مانند Pin Reply ارائه می دهند.

منبع: digitaltrends

منبع: فرارو

به "دو قابلیت تازه توئیتر برای پاسخ دادن به پست ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو قابلیت تازه توئیتر برای پاسخ دادن به پست ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید