ببینید ، لحظه دراماتیک جام جهانی با اشک های فرزند یک بازیکن ، رفتار دروازه بان برای آرام کردن پسر خردسالش جهانی شد

به گزارش اوربیتال نور، ارتباط دروازه بان تیم ملی لهستان با فرزند خردسالش پس از شکست مقابل فرانسه خبرساز شد.

ببینید ، لحظه دراماتیک جام جهانی با اشک های فرزند یک بازیکن ، رفتار دروازه بان برای آرام کردن پسر خردسالش جهانی شد

به گزارش اوربیتال نور آنلاین، تیم های ملی فوتبال لهستان و فرانسه شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که این ملاقات درنهایت با رجحان 3 بر یک فرانسوی ها به انتها رسید.

یکی از صحنه های خبرساز این ملاقات در انتها بازی رخ داد جایی که شزنی، دروازه بان تیم ملی لهستان در کنار زمین مشغول دلداری دادن فرزندش شده بود.

پسر خردسال شزنی که پیراهن تیم ملی لهستان را با نام حک شده پدرش روی آن به تن نموده بود از حذف تیم ملی لهستان به شدت غمگین بود و اشک می ریخت اما شزنی او را در آغوش گرفت و با صحبت های درگوشی پسرش را دلداری می داد تا تلخی حذف تیم ملی لهستان را برای فرزندش کمتر کند.

بدون شک تصاویر شزنی و فرزندش در انتها بازی پس از حذف لهستان مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر یکی از صحنه های دراماتیک و به یادماندنی تاریخ این مسابقات خواهد بود و این لحظات در فکر طرفداران فوتبال باقی خواهد ماند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، لحظه دراماتیک جام جهانی با اشک های فرزند یک بازیکن ، رفتار دروازه بان برای آرام کردن پسر خردسالش جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، لحظه دراماتیک جام جهانی با اشک های فرزند یک بازیکن ، رفتار دروازه بان برای آرام کردن پسر خردسالش جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید