آنچلوتی از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت، احتمال حضور کارلو روی نیمکت کانادا

به گزارش اوربیتال نور، آنچلوتی گفت: خانه دوم من تیم مورد علاقه ام در جام جهانی قطر 2022 است.

آنچلوتی از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت، احتمال حضور کارلو روی نیمکت کانادا

تیم ملی ایتالیا در این دوره جام دنیای نیز مانند دوره قبل غایب بوده و نتوانست جواز صعود به بزرگ ترین تورنمنت ملی فوتبال دنیا را به دست آورد. به همین علت مربیان و بازیکنان این کشور هر کدام طرفدار یکی از 32 تیم حاضر در تورنمنت هستند. ماریان اوگر مک کلی، همسر کارلو آنچلوتی اهل کانادا است و این زوج پس از سرانجام اولین دوره مربیگری کارلتو در رئال مادرید در سال 2015 برای مدتی در این کشور اقامت داشتند. به همین علت این سرمربی باتجربه و پرافتخار بیان کرد در جام دنیای طرفدار تیم ملی کانادا خواهد بود.

کارلو آنچلوتی گفت: من در جام دنیای کانادا را تشویق خواهم کرد، زیرا این کشور سال ها در جام دنیای غایب بود و البته خانه دوم من محسوب می گردد. رئیس فدراسیون کانادا اهل آبروزو است، بنابراین همه کانادا را تشویق می نمایند.

او درباره احتمال حضور روی نیمکت یک تیم ملی گفت: بله ممکن است این اتفاق رخ دهد، اما الان خیلی زود است. مطمئنا برای این مقطع که نه، اما برای جام دنیای 2026، چرا که نه؟ ممکن است این اتفاق رخ دهد. احتمال حضور روی نیمکت تیم ملی کانادا؟ چرا که نه؟ البته من که این کشور را خیلی دوست دارم و کانادا نیز در مدت اخیر خیلی خوب عمل نموده است.

اوربیتال نور ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنچلوتی از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت، احتمال حضور کارلو روی نیمکت کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت، احتمال حضور کارلو روی نیمکت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید