آن چهار سال کذایی فراموش شدنی نیست، به تیم ملی تکواندو برمی گردم

به گزارش اوربیتال نور، روزهای پایانی سال 94 و درست شش ماه قبل از المپیک 2016 ریو یک خبر جامعه تکواندو را به شوک فرو برد. مثبت اعلام شدن تست دوپینگ امید عمیدی، ملی پوشی که برای حضور در المپیک تلاش می کرد، محرومیت چهار ساله و دوی از میادین ورزشی را برای هم به همراه داشت.

آن چهار سال کذایی فراموش شدنی نیست، به تیم ملی تکواندو برمی گردم

در روزهایی که سایه شوم دوپینگ تکواندو ایران را تحت شعاع قرار داده بود، عمیدی در جریان رقابتهای فجیره بعد از نشان طلا تست دوپینگ داد و با وجود ماده بتامتازون چهار سال محروم شد. در همان زمان عمیدی در مصاحبه های خود بیان نمود که اگر فدراسیون بهتر عمل می کرد، این محرومیت نباید شامل حال او می شود و می توانست به cas شکایت کند و در نهایت تلاش ها به جایی نرسد تا او بدترین چهار سال زندگی خود را سپری کند.

یاس و نا امیدی باعث خروج و از ایران شد، مدتی در گرجستان تمرین کرد تا وارد رینگ MMA شود، ولی عشق به تکواندو و امید به بازگشت دوباره به سطح اول تکواندو جهان او را به ایران و سالن تمرین بازگرداند و با وجود سختی های فراوان در انتظار خاتمه محرومیت چهارساله ماند.

وی در گفتگو با اوربیتال نور در مورد این چهار سال گفت: خدا را شکر آن چهار سال کذایی با تمام سختی ها و بدی ها تمام شد. زندگی نامه من در این چهار سال شاید یک کتاب شود. شاید برای کسی مهم نباشد. در واقع کسی درک نمی کند چه به من گذشت. کسی کمک نکرد، شرایط مالی بدی داشتم، مدتی از ایران رفتم، آرایشگر شدم و....

عمیدی اضافه کرد: در این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی افراد را شناختم. خیلی از مسئولینی تا زمانی که مبارزه می کردیم یا به قولی به درد بخور بودم پیگیر کارها بودند. ولی بعد از آن حتی یکبار هم تماس نگرفتند و حالی نپرسیدند. تکرار خاطرات تلخ دردی دوا نمی کند، خدا را شکر تمام شد.

عضو پیشین تیم ملی تکواندو ادامه داد: ششم اسفندماه محرومیت چهار ساله ام تمام شد، تمرینات خود را مانند گذشته و اما جدی تر دنبال می کنم. خدا خواست با دعوت و هماهنگی امید غلامزاده سرمربی ایرانی چین تایپه به این کشور آمدم و قرار است شش ماه در کنار ملی پوشان تایوانی که برای کسب سهمیه در قاره آسیا آماده می شوند اینجا تمرین کنم.

وی در خاتمه گفت: بعد از خاتمه حضورم در تایوان، به ایران بازمی گردم و برای بازگشت به اردوی تیم ملی و رسیدن به ترکیب ثابت تلاش خواهم کرد. مدالی را که دوست داشتم در تکواندو بگیرم را هنوز بدست نیاوردم و برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهم کرد. با آمادگی بالا می آیم تا حق خود را تکواندو بگیرم. به فکر مسابقات جهانی 2021 هستم و باید تورنمنت های مختلف بروم تا رنکینگ خود را بالا ببرم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آن چهار سال کذایی فراموش شدنی نیست، به تیم ملی تکواندو برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن چهار سال کذایی فراموش شدنی نیست، به تیم ملی تکواندو برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید