دوچرخه سواری

مرد اهوازی که 45 سال نخوابید، او هرگز در زندگی اش خواب ندید

همین که عقربه های ساعت از 12 شب می گذرد، پلک های آدم چنان سنگین می شود که انگار وزنه به آنها بسته اند اما یک مرد اهوازی از 45 سال پیش تا حالا نخوابیده.

23 خرداد 1402

خرید 43 مدل کیف دوچرخه کاربردی و مفید

استفاده از دوچرخه می تواند برای حمل و نقل سریع و مقرون به صرفه و بعلاوه ابزار مفیدی برای ورزش ، روشی کاربردی برای شما باشد. با محصولی مانند کیف دوچرخه می توانید به راحتی وسایل خود که فکر می کنید در سفر به شما یاری می نمایند را در حین دوچرخه سواری حمل کنید....

19 تیر 1401

ترندهای تازه سفر در سال 2020

شیوه و اهداف سفر در سال 2020، با تغییرات درخورتوجهی در جهان روبه رو خواهد شد؛ به خصوص که بیشتر مسافران ترجیح می دهند در سال نو، سفر پایدارتر و سبزتری داشته باشند.

6 تیر 1401

چشمان زیبای ترلان پروانه

ترلان پروانه با استایل های بروز و کمتر دیده شده توانسته هواداران میلیونی پیدا کند.بعد از اینکه همسر فرشاد احمد زاده چشمهایش را به رخ ترلان پروانه کشید این بار ترلان با این عکس جوابش را داد .

20 خرداد 1401

هر چیزی که قبل از سفر به کپنهاگ باید بدانید

قبل از سفر به هر شهری معمولاً درباره آن تحقیق می کنیم. درباره این که کدام رستوران شهر بهتر است؟ چه غذایی بخوریم؟ از کدام جاذبه های فرهنگی دیدن کنیم؟ این راهنمای مختصر به شما اطلاعاتی می دهد که قبل از سفر به کپنهاگ، نیاز دارید.

7 بهمن 1400

جستجوی روزنه امید در طول همه گیری ویروس کرونا

تقویم روز به روز پیش می رود. اگرچه همه گیری یک شبه از بین نمی رود اما سال در حال تغییر امید جدیدی را نشان می دهد که به زودی همه گیری ویروس کرونا انتها می یابد. شما چگونه در این زمان وحشتناک فکر می کنید؟ من سعی می کنم خوشبین باشم و در پی روزنه امید هستم.

28 مرداد 1400