چطور آیفون تان را برای بروزرسانی iOS 17 آماده کنید ، کدام گوشی ها سیستم عامل نو را فردا دریافت می نمایند؟

به گزارش اوربیتال نور، iOS 17 در تاریخ 18 سپتامبر (دوشنبه 27 شهریور) برای همه منتشر می گردد، بنابراین اگر آیفون دارید، مطمئن شوید که برای دریافت آپدیت آماده است.

چطور آیفون تان را برای بروزرسانی iOS 17 آماده کنید ، کدام گوشی ها سیستم عامل نو را فردا دریافت می نمایند؟

به گزارش اوربیتال نور و به نقل از سان، میلیون ها دارنده آیفون فردا به روزرسانی رایگان iOS را دریافت می نمایند و بهتر است مطمئن شوند که دستگاه آن ها برای آپدیت آماده است.

نسخه نو iOS حاوی تغییرات مهمی است، از جمله پوسترهای تماس برای تماس های تلفنی، بهبود ایردراپ (AirDrop) و حالت تجربه تمام صفحه استندبای (StandBy) هنگام شارژ شدن آیفون. فقط آیفون SE (نسل دوم) و مدل های نوتر قادر به دریافت آپدیت رایگان خواهند بود. اما چطور آیفون خود را برای دریافت آپدیت آماده کنیم؟

تهیه نسخه پشتیبان از هر گوشی هوشمند همواره مفید است. اما پیش از یک به روزرسانی اساسی، مهم است که نسخه پپشتیبان تهیه کنیم که در صورت پیش آمدن هر گونه مسئله ای، اطلاعات و تنظیماتمان دچار مسئله ای نشود. بنابراین مطمئن شوید که از تمام عکس ها، ویدیوها و سایر فایل های ارزشمندتان با آی کلاود (iCloud) یا هر سرویس ذخیره سازی دیگری نسخه پشتیبان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

  • ویژگی های جالب iOS 17

گام بعدی این است که مطمئن شوید برای آپدیت برنامه، فضای خالی کافی دارید. به طور معمول، به روزرسانی های iOS می توانند تا 10 گیگابایت حجم داشته باشند. بنابراین اگر می دانید فضای خالی شما کم است، شاید بهتر باشد هر گونه برنامه یا فایل های قدیمی استفاده نشده را پاک کنید.

بعلاوه برای دانلود iOS 17 به حداقل 50 درصد شارژ باتری و برای نصب به حداقل 20 درصد شارژ احتیاج دارید. بنابراین بهتر است آن را در طول نصب به شارژ وصل کنید.

دیگر این که با توجه به حجم به روزرسانی های iOS، باید به Wi-Fi متصل باشید. در غیر این صورت باید از حجم زیادی از اینترنت دیتای خود بهره ببرید، جدا از این، احتمالا دانلود برنامه با وای فای سریع تر خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "چطور آیفون تان را برای بروزرسانی iOS 17 آماده کنید ، کدام گوشی ها سیستم عامل نو را فردا دریافت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور آیفون تان را برای بروزرسانی iOS 17 آماده کنید ، کدام گوشی ها سیستم عامل نو را فردا دریافت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید