فرصتهای مالی اردبیل به میهمانان جشنواره کوچ عشایر معرفی گردد

به گزارش اوربیتال نور، ایرنا/ براساس اخبار منتشر گشته، فرصتهای مالی اردبیل به میهمانان جشنواره کوچ عشایر معرفی گردد.

فرصتهای مالی اردبیل به میهمانان جشنواره کوچ عشایر معرفی گردد

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست هماهنگی جشنواره کوچ عشایر استان بیان نمود: شروع رویداد گردشگری اردبیل 2023 در هشتم اردیبهشت با برگزاری جشنواره بین المللی کوچ عشایر است و میهمانانی از سراسر کشور و چند کشور خارجی در آن حضور می یابند که ضروری است دستگاههای اجرایی جشنواره پیش بینی ها و احتیاجمندی ها را بسنجند و توجه به نظم را سرلوحه اقدامات قرار دهند.

وی با اشاره به حضور سفرای کشورهای عضو اکو در جشنواره کوچ عشایر اضافه نمود: این جشنواره که روز 8 اردیبهشت برگزار می گردد، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های مالی استان اردبیل برای جلب همکاری با کشورهای عضو اکو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: با جلب همکاری های مالی کشورهای عضو اکو، این جشنواره می تواند دستاوردهای مالی نیز به غیر از دستاورد فرهنگی برای استان اردبیل در پی داشته باشد.

قاسمیان توضیح داد: توجه به محتوای ابتکاری در اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و آیین ها و مراسم مختص عشایر مورد تأکید بوده و ورود اهالی فرهنگ و هنر و متخصصان حوزه های مرتبط به این مقوله دارای اهمیت است.

وی با تأکید بر همکاری شهرستانهای مختلف در اجرای مناسب جشنواره بین المللی کوچ عشایر گفت: این جشنواره به صورت بین المللی بوده و باید همه حوزه ها و دستگاه ها خدمات مختص حوزه خود و مورد احتیاج جشنواره را به میهمانان ارائه دهند.

منبع: همگردی

به "فرصتهای مالی اردبیل به میهمانان جشنواره کوچ عشایر معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتهای مالی اردبیل به میهمانان جشنواره کوچ عشایر معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید