جوخه انتحار 11 سوال عظیم را در خصوص گروه ضربت ایکس بدون پاسخ می گذارد

به گزارش اوربیتال نور، تعیین نیست که رویدادهای نوترین فیلم دی سی، دقیقا در چه زمانی از جدول زمانی رخ می دهند اما به هر حال، آماندا والر (ویولا دیویس) تیم دیگری را برای ماموریتی نو جمع می نماید و آن ها را به کورتو مالت می فرستد تا همه آثار به جامانده پروژه ستاره دریایی را از بین ببرند.

جوخه انتحار 11 سوال عظیم را در خصوص گروه ضربت ایکس بدون پاسخ می گذارد

هشدار: در این متن، داستان فیلم جوخه انتحار لو می رود

به اسم یک حرکت استراتژیک، دو گروه به این کشور جزیره ای اعزام می شوند. گروه اول در کمین می نشیند و گروه دیگر، ایمنی ماموریت را تضمین می نماید. قبل از آغاز بخش دوم فیلم، تقریبا نیمی از شخصیت ها می میرند. تنها، افرادی مانند بلاداسپورت (ادریس البا)، پیس میکر (جان سینا)، پولکا دات (دیوید دستمالچیان) کینگ شارک (با صدای سیلوستر استالونه)، رتکچر (دنیلا مرکیور)، ریک فلگ (جوئل کینامن) و هارلی کویین (مارگوت رابی) باقی می مانند تا کار را تمام نمایند.

جوخه انتحار، در سرانجام فیلم، متوجه می شوند که علت اصلی ماموریت، این است که پروژه ستاره دریایی در واقع به وسیله ایالات متحده پایه ریزی شده است و آن ها نمی خواهند با عواقب لو رفتن آن روبه رو شوند، بنابراین می خواهند آثار آن را پاک نمایند و از بین ببرند. پس از مرگ و میرهای متعدد در طی فیلم، بلاداسپورت با والر به توافق می رسد و قول می دهد در صورت آزاد شدن اعضای بازمانده تیم، اطلاعات طبقه بندی شده این پروژه را منتشر نکند. جوخه انتحار با وجود یک روایت کامل، چندین خط داستانی طولانی را بدون جواب رها می نماید تا شاید در آینده به آن ها پرداخته گردد.

واقعا چه اتفاقی بین سوپرمن و بلاداسپورت افتاده است؟

آماندا والر در سکانس معرفی بلاداسپورت، بیان می نماید که او به این علت محکوم شده که با شلیک یک گلوله کریپتونایت، سوپرمن را روانه آی سی یو نموده است. او در خصوص این داستان، شرح بیشتری نداد اما همین موضوع، قدرت بلاداسپورت را به اسم یک مزدور ثابت می نماید. سوالاتی در خصوص آن چه بین بلاداسپورت و مرد پولادین رخ داده است وجود دارد. با فرض این که این فیلم در دنیای دی سی اتفاق می افتد، والر به احتمال زیاد به آخرین پسر کریپتون به اسم سوپرمن (هنری کویل) اشاره نموده است. این داستان آن قدر ارزشمند و جالب است که حتی خود البا هم علاقه خود را برای آنالیز بیشتر آن ابراز کرد.

بلک گارد چگونه به گروه ضربت ایکس خیانت کرد؟

جوخه انتحار شامل طیف متفاوتی از جنایتکاران بود که به کورتو مالت اعزام شدند اما همان طور که معلوم شد، این یک حرکت استراتژیک بود که تعداد افراد واقعی و پایدار گروه ضربت ایکس تعیین گردد. با این حال، بلک گارد (پیت دیویدسون) به تیم اول با رهبری ریک فلگ خیانت کرد که منجر به مرگ سونت (مایکل روکر)، کاپیتان بومرنگ (جی کورتنی)، تی دی کی (ناتان فیون)، جولین (فلولا بورگ) و مونگال (مایلینگ ان جی) شد. سوال این جاست که ریچارد هرتز چگونه توانست این کار را انجام دهد. زیرا برای این امر، باید با دولت کورتو مالت ارتباط می گرفت. او در زندان بل ریو بازداشت شد و بینندگان کنجکاو هستند تا بدانند که آیا کسی به او یاری نموده است یا نه و چه کسی با او در این برنامه شریک بوده است.

آیا جون مون و ریک فلگ هنوز با هم هستند؟

ریک فلگ به صورت داوطلبانه در ماموریت اول جوخه انتحار شرکت کرد، زیرا دوست دختر او، جون مون (کارا دلوین) هم در آن حضور داشت. جون مون، باستان شناسی بود که تحت تسخیر یک نیروی شیطانی باستانی به نام افسونگر (شخصیت شرور فیلم) بود. در ادامه، دیگر هیچ اشاره ای به رابطه این دو شخصیت در فیلم نمی گردد. بنابراین، جای سوال است که آیا آن ها هنوز با هم هستند یا در پی وقایع فیلم، از هم جدا شدند.

چه اتفاقی برای اعضای بازمانده گروه ضربت ایکس می افتد؟

والر، چاره ای جز پیروی از دستورهای بلاداسپورت ندارد، وگرنه حقیقت پروژه ستاره دریایی برملا می گردد. او اجازه می دهد تا اعضای به جای مانده گروه ضربت ایکس بروند. هارلی کوین، کینگ شارک، رتکچر و بلاداسپورت پس از بازگشت از ماموریت خود در کورتو مالت، در ایالات متحده آزاد هستند. بر خلاف فیلم قبلی به کارگردانی آیر، در این فیلم معلوم نمی گردد که آینده جوخه انتحار چیست. این فیلم حتی اشاره ای هم به این موضوع نمی نماید.

ویزل چگونه زنده ماند و چه اتفاقی برای او افتاد؟

قبل از این که اولین تیم به کورتو مالت اعزام گردد، به نظر می رسید که ویزل پس از پریدن از هواپیمای مخفی خود در آب غرق شده است. در صحنه های پس از تیتراژ فیلم، تعیین شد که او زنده مانده است. این فیلم، اشاره ای به عاقبت او نمی نماید و فقط تعیین شد که ویزل بدون این که بداند ماموریت به سرانجام رسیده است، با پای پیاده راهی کورتو مالت می گردد.

پیس میکر چگونه زنده ماند؟

پیس میکر با موفقیت، جلوی ریک فلگ را گرفت تا اسرار مخفی دخالت آمریکا در پروژه ستاره دریایی را افشا نکند و پس از آن به سراغ رتکچر رفت اما رتکچر موضوع را فهمید و هارد دیسک حاوی اطلاعات را برداشت. بلاداسپورت به موقع رسید و به گردن پیس میکر شلیک نمود و سپس او را رها کرد تا بمیرد. صحنه پس از تیتراژ فیلم نشان داد که پیس میکر زنده مانده است اما معلوم نیست که او چگونه جان سالم به در برد. جالب این جاست که او علاوه بر این که از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله نهاده شد، هنگام فروپاشی یوتنهایم هم در زیر آوار به جای مانده بود.

آیا پیس میکر در پی انتقام از بلاداسپورت است؟

بلاداسپورت و پیس میکر تقریبا از همان لحظه اولین ملاقات، با یک دیگر رابطه جالبی نداشتند. با این وجود، آن ها به خوبی با هم همکاری کردند و هر دو، متعهد به انجام این ماموریت بودند. با این حال، وقتی که پیس میکر می خواست رتکچر را بکشد، قضیه بین آن ها، شخصی و خصومت آمیز شد. حالا کریستوفر اسمیت (پیس میکر) زنده مانده است و باید دید که آیا او سعی می نماید از بلاداسپورت انتقام بگیرد یا خیر.

ایالات متحده، برای نجات دنیا از کدام تهدید، پیس میکر را احتیاج دارد؟

در سرانجام فیلم، تعیین شد که پیس میکر هنوز تحت مراقبت آرگوس است. زیردستان آماندا والر، به پزشکی که شرایط کریستوفر اسمیت را زیر نظر دارد شرح دادند که آن ها بار دیگر او را برای مقابله با یک تهدید تازه احتیاج دارند اما نگفتند که این تهدید چه چیزی یا چه کسی است. این صحنه در واقع اشاره ای واضح به مجموعه پیس میکر (اسپین آف جوخه انتحار) دارد که قرار است رویدادهای قبل و بعد از این فیلم را نشان دهد. به احتمال زیاد، از این تهدید ناشناس، در این سریال رونمایی گردد.

در طول مدت فیلم، اعضای لیگ عدالت کجا بودند؟

علنا اعلام نمی گردد اما می توان گفت که وقایع فیلم، در دنیای پیشرفته دی سی روی می دهد. پس اعضای لیگ عدالت در زمان عملیات کورتو مالت کجا هستند؟ همان طور که در فیلم تعیین است، این عملیات به طور گسترده پوشش داده می گردد، تا جایی که حتی دختر بلاداسپورت، تایلا (استورم رید) آن را در تلویزیون می بیند. پس چرا سوپرمن، بتمن، زن شگفت انگیز و بقیه افراد لیگ عدالت در آن دخالت نکردند؟ کل کشور کورتو مالت به وسیله استاروی فاتح ویران می گردد، پس به نظر، اعضای لیگ عدالت باید قدمی برمی داشتند تا از این اتفاق جلوگیری نمایند.

آیا جوخه انتحار 3 ساخته خواهد شد؟

به نظر می رسد که پس از دریافت نقدهای مثبت، ساخت یک دنباله برای این فیلم، خالی از لطف نباشد. کارگردان فیلم، جیمز گان علاقه خود را برای ساخت فیلم های شرور محور، ابراز نموده و بنابراین آماده است تا در آینده، قسمت سوم این فیلم را بسازد اما شرکت برادران وارنر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر ساخت دنباله این فیلم منتشر ننموده است. شاید این استودیو هنوز منتظر نتایج فروش گیشه فیلم باشد. با توجه به تاثیر بیماری همه گیر کرونا بر سینما، احتمالا این قسمت تازه به مقدار قسمت قبلی، مخاطب نداشته باشد. در هر صورت، با توجه به نقدهای عالی فیلم و هم چنین ماهیت فیلم های دی سی، این احتمال وجود دارد که دنباله این اثر ساخته گردد اما سوال مهم تر این است که این فیلم چه زمانی قرار است منتشر گردد؟

آیا اعضای بازمانده گروه ضربت ایکس در پیه احتمالی فیلم می پیوندند؟

بازماندگان گروه ضربت ایکس در سرانجام فیلم آزاد می شوند و باید دید که آیا در صورت ساخت قسمت بعدی، در آن حضور خواهند داشت یا خیر. هارلی کویین پیش از این هم، آزاد شده بود اما به دلایلی، دوباره بازداشت شد. به گفته خودش، او به علت یک جنایت کوچک دوباره به زندان افتاد اما در خصوص جزئیات آن صحبت نکرد. اگر والر دوباره به تخصص این افراد احتیاج داشته باشد، شاید آن ها را برای یک ماموریت دیگر بازگرداند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "جوخه انتحار 11 سوال عظیم را در خصوص گروه ضربت ایکس بدون پاسخ می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوخه انتحار 11 سوال عظیم را در خصوص گروه ضربت ایکس بدون پاسخ می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید