ببینید ، حرکت عجیب و باورنکردنی رئیس جمهور سودان در پخش زنده

به گزارش اوربیتال نور، رئیس جمهور سودان جنوبی هنگام افتتاح یک پروژه جاده ای در ملاء عام که تصاویر آن به صورت زنده پخش شد، خودش را خیس کرد!

ببینید ، حرکت عجیب و باورنکردنی رئیس جمهور سودان در پخش زنده

سالوا کی یر مایاردیت رئیس جمهور سودان جنوبی، در یک رویداد که از شبکه های تلویزیونی به صورت زنده پخش میشد در شرایط شرم آوری نهاده شد.

رئیس جمهور سودان که همراه با دیگر مقامات سودان در مراسم افتتاح یک جاده حضور داشت هنگام خواندن سرود ملی سودان ناخودآگاه به خود ادرار کرد.

متأسفانه، این رویداد به وسیله تلویزیون به صورت زنده پخش شد و از این رو هیچ کس نمی توانست کاری در خصوص این لحظه شرم آور انجام دهد.

سالوا کی یر مایاردیت که از زمان استقلال سودان جنوبی در 9 ژوئیه 2011 رئیس جمهور سودان جنوبی بوده است، اکنون 71 ساله است و اعتقاد بر این است که از عفونت دستگاه ادراری رنج می برد که در مردان مسن بسیار شایع است.

واضح است که رئیس جمهور سودان جنوبی تا زمانی که زمین خیس شد حتی نمی دانست، در چه شرایطی نهاده شده است.

این ویدئو که در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی بپا نموده است با واکنش های متفاوتی از سوی جامعه بین المللی روبرو شد و بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی نظرات متضادی را به اشتراک گذاشتند.

بعضی فیلمبرداران را سرزنش کردند، در حالی که بعضی دیگر اصرار دارند که با افشای اینکه سالوا کی یر مایاردیت از نظر پزشکی برای رهبری یک کشور مناسب نیست، کار درست را انجام داده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، حرکت عجیب و باورنکردنی رئیس جمهور سودان در پخش زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، حرکت عجیب و باورنکردنی رئیس جمهور سودان در پخش زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید