بازگشایی سواحل تورکس و کایکوس بعد از طوفان ایرما

به گزارش اوربیتال نور، سواحل تورکس و کایکوس پس از پشت سر گذاشتن بازسازی های لازم، بار دیگر درهای خود را به سوی گردشگران باز نموده است. این سواحل به علت طوفان ایرما و خرابی های پس از آن، برای مدتی قابل بازدید نبودند.

بازگشایی سواحل تورکس و کایکوس بعد از طوفان ایرما

سواحل تورکس و کایکوس مجددا آماده بازدید شده اند. این منطقه در کارائیب، به علت طوفان ایرما دچار خساراتی شده بود و حالا پس از بازسازی، امکانات جدیدی از جمله رستوران، اسنک بار و امکانات مربوط به ورزش های آبی به آن اضافه شده است.

دوستداران تجربه های خوشمزه قطعا عاشق این منطقه خواهند شد؛ مخصوصا حالا که بوفه های مستر مک با انواع ماکارونی و اسنک های خوشمزه در این سواحل پیدا می گردد. از ون های فولکس واگن قدیمی حاضر در این منطقه، می توانید شیک و بستنی های خوشمزه خریداری کنید.

سواحل تورکس و کایکوس چهارشنبه ها مراسمی دارد که در آن از مهمانان با خوراک های محلی پذیرایی می گردد و سراسر شب موسیقی کارائیبی به صورت زنده در حال انجام است.

با رستوران های جدیدی که پس از طوفان ایرما در این منطقه ایجاد شده است، تعداد رستوران های سواحل تورکس و کایکوس به بیست و یک رسیده است.

طی بازسازی این منطقه، تمام اقامتگاه های آن هم تجهیز شده اند. خانواده هایی که به این منطقه می آیند، می توانند از تفریحاتی در کلاس جهانی برخوردار شوند.

در طول هفته، چندین نمایش کلاسیک نیز در این سواحل اجرا می گردد که در این بین می توان به آلیس در سرزمین عجایب، کتاب جنگل و جزیره گنج اشاره نمود.

در کنار اجراهای زنده، این منطقه دارای مکانی برای اجرای سیرک، آکروبات و حرکات موزون است تا هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان مجذوب کننده باشد. هر کدام از این نمایش ها و اجراها می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

منبع: کجارو

به "بازگشایی سواحل تورکس و کایکوس بعد از طوفان ایرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی سواحل تورکس و کایکوس بعد از طوفان ایرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید